جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۶
کد خبر: ۸۱۷۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان منطقه 20 در فرهنگسرای ولا برگزار می شود:
شب پنجم از ویژه برنامه «ماه ۲۰» با حضور اهالی روزه‌دار جنوب پایتخت با حضور شهردار منطقه ۲۰ و مدیران فرهنگی هنری این منطقه در فضای باز فرهنگسرای ولا برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان منطقه 20 تهراه به همت مدیریت فرهنگی هنری این منطقه هر شب از ساعت 21 در فضای باز فرهنگسرای ولا برگزار می شود.

در ابتدای برنامه با معرفی مجری برنامه، قاری علی کاظمی سوره مبارکه ی مائده را به همراه ترجمه قرائت کرد. سخنرانی مذهبی حجت الاسلام محمود صنیعی کارشناس مذهبی بخش بعدی مراسم بود. وی در ابتدای صحبت های خود گفت: باید عمل با ظاهر انسان ها یکی باشد و نمی توان گفت که فقط دل ما پاک باشد.

حجت الاسلام صنیعی در ادامه از بزرگانی همچون آیت الله حق شناس و آیت الله مجتهدی توضیحاتی را بیان نمود و در پایان به سوالات حضوری مخاطبان پاسخ داد.

پنجمین برنامه «ماه ۲۰» با حضور شهردار منطقه ۲۰

از دیگر بخش های ویژه برنامه ماه 20 برگزاری نمایشنامه رادیویی و تست گویندگی به سرپرستی حسین شعبانی بود که شور و شوق فراوانی در بین مخاطبان ایجاد کرد.  همچنین مسابقه‏ای با حضور جوانان توسط حجت الاسلام ربیعی برگزار شد و با مردم با پخش آهنگ های محمد علیزاده، به صورت لب خوانی به اجرای موسیقی پرداختند. 

پنجمین برنامه «ماه ۲۰» با حضور شهردار منطقه ۲۰

در ادامه برنامه گروه بین‌المللی تواشیح الزهرا(س) قطعاتی اجرا نمودند و پس از قرعه کشی مسابقه پیامکی خانواده ها، اهدا جوایز و اجرای سرود «ای ایران» توسط فرزین بابایی حسن ختام پنجمین شب از برنامه ماه 20 بود.

اطعام 450 نفر از اهالی منطقه در ماه مبارک رمضان

منصور کتانباف شهردار منطقه 20 تهران در بازدید از برنامه «ماه 20» فرهنگسرای ولا گفت: سال‌های گذشته کار به صورت پیمانکاری و مدیریت شهرداری برگزار می شد اما امسال به صورت مردمی و در محلات به همت فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

وی در خصوص تاثیر برپایی ایستگاه های مختلف بیان کرد: برگزاری این ایستگاه ها می تواند تاثیر زیادی بر شهروندان در جهت آموزش شهروندی و جنبه اطلاع رسانی و بالا بردن سطح فرهنگی داشته باشد. هدف از برپایی این ایستگاه ها آموزش بوده و هر شهروندی نیازمند این آموزش است و برپایی این نمایشگاه ها باعث فرهنگسازی در بین شهروندان می شود.

پنجمین برنامه «ماه ۲۰» با حضور شهردار منطقه ۲۰

کتانباف اشاره به بازارچه خیریه اظهار داشت: بازارچه‌ای برای زنان سرپرست خانوار پیش بینی شده که از شب ششم ماه مبارک راه اندازی می شود و این افراد می توانند محصولات تولید خود از جمله صنایع دستی را به معرض دید مردم و حتی فروش برسانند.

کتانباف با توجه به دیگر برنامه های شهرداری در این ویژه برنامه یادآور شد: شهرداری منطقه 20 با شناسایی خیرین و دعوت از آنها ضیافت افطاری را ویژه ایتام و نیازمندان و زنان سرپرست خانوار، با ظرفیت حداقل 450 نفر در فرهنگسرای ولاء از امشب تا پایان ماه مبارک رمضان برپا می کند.

پنجمین برنامه «ماه ۲۰» با حضور شهردار منطقه ۲۰

ویژه‌برنامه «ماه 20» هر شب از ساعت 21 در فرهنگسرای ولا به نشانی شهر ری، میدان نماز، برگزار می‌‏شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 33370505 تماس بگیرند.

نظر شما