يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۷
کد خبر: ۸۱۸۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
رییس فرهنگسرای آفتاب از آغاز ثبت نام پنجمین دوره مسابقه ترنم وحی از هشتم تیر با امکان حضور تمامی علاقه‌مندان خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معصومه ایمانپور رییس فرهنگسرای آفتاب با اعلام برگزاری پنجمین دوره مسابقه «ترنم وحی» ویژه ماه مبارک رمضان گفت: این مسابقه به منظور تعمیق باورهای دینی و گسترش اخلاق شهروندی و با محوریت «سوره مبارکه زُمَر» که حاوی مطالب غنی درباره یکتایی خداوند در آفرینش و تدبیر و تربیت‌کردن، عبادت و به خصوص اخلاص در بندگی و قیامت است، برگزار می شود.
 
ایمانپور تصریح کرد: در این دوره، مفاهیم این سوره مبارکه از طریق توزیع کتاب تفسیر سوره زمر که تألیف حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی است، مورد آزمون قرار می‌گیرد.
   
رییس فرهنگسرای آفتاب از برگزاری آزمون متمرکز این مسابقه در روز چهارشنبه ۲۴ تیر مصادف با ۲۸ رمضان المبارک ۱۴۳۶ هجری قمری خبر داد و بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین دوره مسابقه ترنم وحی می‌توانند از ۸ تا ۱۸ تیر با مراجعه به فرهنگسرای آفتاب کتاب مورد نظر را برای شرکت در مسابقه دریافت کنند.
   
وی درباره مراسم تقدیر از برگزیدگان این آزمون یادآور شد: در مراسمی که در دهه کرامت و سال‌روز میلاد ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود هدایایی به رسم یادبود به نفرات برگزیده اعطا خواهد شد.
  
ثبت نام در پنجمین دوره مسابقه ترنم وحی از روز دوشنبه ۸ تیر با مراجعه حضوری به فرهنگسرای آفتاب به نشانی خیابان دکتر شریعتی،روبه روی خیابان دولت،خیابان امام زاده آغاز می شود. برای اطلاع بیشتر با شماره 22009000 تماس بگیرید.
نظر شما