دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۱
کد خبر: ۸۱۸۵۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
دومین شب ویژه‌برنامه ضیافت آسمان در فرهنگسرای بام تهران برگزار شد
دومین شب ویژه‌برنامه ضیافت آسمان در حالی برگزار شد که دقایقی بعد از اذان شهروندان روزه‌دار بی‌تاب نتیجه بازی تیم والیبال ایران در مقابل لهستان بودند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «ضیافت آسمان» که از ششم تیر در فرهنگسرای بام تهران واقع در ایستگاه یک توچال در حال برگزاری است، در دومین شب خود همزمان با مسابقه تیم والیبال کشورمان در برابر تیم لهستان در بازی‌های جام جهانی؛ حال و هوای ورزشی به خود گرفت. مخاطبان در فواصل این برنامه با پخش بخش‌هایی از بازی تیم والیبال، در جریان نتیجه مسابقه قرار می‌گرفتند.
   
 
ضیافت آسمانی با حال و هوای ورزشی
 
ویژه‌برنامه «ضیافت آسمان» که اجرای آن را سیدجواد هاشمی و ابوالفضل آقاخانی برعهده دارند در نخستین بخش خود میزبان حجت‌الاسلام سرلک بود. سرلک ماه مبارک رمضان را جشن موفقیت بندگی دانست و افزود: این جشن برای کسانی موفقیت‌آمیز و دل‌چسب است که با رغبت در آن شرکت می‌کنند. کسانی که از روی اجبار در این میهمانی شرکت کرده‌اند لذتی از آن نمی‌برند.
  
وی افزود: اصل قصه شادی همین است. شما اینجا نشسته‌اید و تیم ملی والیبال را تشویق می‌کنید بدون آنکه صدای شما به گوش آن‌ها برسد. اما شادی این تشویق برای شماست، نه برای کسانی که آن‌ها را تشویق می‌کنید.
  
ضیافت آسمانی با حال و هوای ورزشی

عبدالرضا اکبری بازیگر با سابقه کشورمان میهمان دیگر این مراسم بود.

ضیافت آسمانی با حال و هوای ورزشی

اما ضیافت آسمانی در شب گذشته یک میهمان ویژه نیز داشت. حشمت‌الله قنبری معاون فرهنگی بنیاد مستضعفان که تنها چند دقیقه روی صحنه آمد و با آرزوی قبولی طاعات و تعجیل در فرج امام زمان(عج) به بازدید از دیگر بخش‌های مجموعه برنامه ضیافت آسمانی پرداخت.

ضیافت آسمانی با حال و هوای ورزشی

اجرای نمایش خط سفید توسط مردان سفید پوش، اجرای موسیقی توسط شهرام زند و اجرای گروه تواشیح اسرا از دیگر بخش‌های برنامه شب گذشته بود.

ضیافت آسمانی با حال و هوای ورزشی

ویژه‌برنامه ضیافت آسمان از بخش‌های متنوع دیگری چون رادیو فرهنگسرا، افطاری ساده و بیش از ۵۰ غرفه متنوع فرهنگی و هنری دیگر تا عید سعید فطر هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۴ در فرهنگسرای بام تهران واقع در ایستگاه شماره یک توچال میزبان شهروندان روزه‌دار است.

ضیافت آسمانی با حال و هوای ورزشی

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند از طریق مراجعه به فرهنگسراهای شهر تهران یا پایگاه اینترنتی فرهنگسرای بام تهران و یا تماس با شماره تلفن ۹۶۶۵۹۶۶۵ ثبت نام کرده و ۲ ژتون رایگان مراسم افطاری و ورودیه مجموعه فرهنگی توچال را دریافت کنند. همچنین از تمام فرهنگسراهای پایتخت وسیله ایاب و ذهاب برای حضور در این ضیافت آسمانی مهیا است.
  
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرید و یا به سایت اینترنتی فرهنگسری بام تهران به نشانی bametehran.farhangsara.ir مراجعه کنید.
نظر شما