شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۹
کد خبر: ۸۱۸۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
سومین شب ویژه‌برنامه ضیافت آسمان در فرهنگسرای بام تهران برگزار شد
در سومین شب از ضیافت آسمان، سید محسن امیری که به گفته خودش ۱۱ بار هدف گلوله‌های دشمن قرار گرفته، به سختی و با کمک دو عصا روی صحنه آمد و با بیان خاطره‌هایش هم اشک را بر چشمان مخاطبان آورد و هم آن‌ها را از ته دل خنداند.
 به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «ضیافت آسمان» که از ششم تیر در فرهنگسرای بام تهران واقع در ایستگاه یک توچال در حال برگزاری است، سومین برنامه خود را با شور و هیجان بیشتری از طرف مخاطبان برگزار کرد. تعداد میهمان‌های امشب برنامه بیشتر از شب‌های قبل بود و تنوع آن‌ها مورد استقبال مردم قرار گرفت. این استقبال تا جایی پیش رفت که ساعت از وقت مقرر گذشته بود اما مردم هنوز محل اجرای برنامه را ترک نکرده بودند و تا آخرین لحظه با اشتیاق قسمت‌های مختلف ضیافت آسمانی را دنبال می‌کردند.
 
ویژه برنامه «ضیافت آسمان» که اجرای آن را سید جواد هاشمی و ابوالفضل آقاخانی برعهده دارند در نخستین بخش خود مانند شب‌های گذشته میزبان روحانی جوان و پر مخاطب حجت الاسلام علی سرلک بود. سرلک با اشاره به تاثیر گناهان بر قلب آدمی تاکید کرد: انجام گناه‌های متداول  باعث سیاهی دل می‌شود و روایت داریم که قلب انسانهای گنه‌کار بر عکس می‌شود و این اتفاق باعث می‌شود که فهم‌شان نیز برعکس شود یعنی از رفتارهایی که خدا دوست دارد بدشان می‌آید و از کارهای مورد پسند خداوند دوری می‌کنند.

آتش تقی‌پور، سیامک اشعریون و اردوان عباس بنایی بازیگران سریال آخرین بازی که اخیرا از شبکه پنج تلویزیون پخش شده بود میهمانان بخش دیگری از ضیافت آسمانی شب گذشته بودند.

ضیافت آسمانی در حال و هوای جنگ

بیان خاطرات جنگ از زبان یک جانباز شیمیایی حال و هوای خاصی به ضیافت آسمان بخشید. سید محسن امیری که به گفته خودش 11 بار هدف گلوله‌های دشمن قرار گرفته است، به سختی و با کمک دو عصا روی صحنه آمد و با بیان خاطراتش هم اشک را بر چشمان مخاطبان آورد و هم آنها را از ته دل خنداند. مردم هم برای ادای احترام به او ایستادند و دقایق طولانی با صدای دست‌هایشان او را همراهی کردند. 

ضیافت آسمانی در حال و هوای جنگ

شعر خوانی سیدحسین متولیان شاعر و مجری جوان در حال و هوای جنگ نیز از دیگر بخش‌های برنامه شب گذشته بود که با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان مواجه شد.

نور افشانی و اجرای موسیقی توسط سه خواننده جوان کشور امین جمادی، حمید پولادی و زکی شمس آبادی از بخش‌های دیگر این مراسم بود. 

ضیافت آسمانی در حال و هوای جنگ

ویژه‌برنامه ضیافت آسمان از بخش‌های متنوع دیگری چون رادیو فرهنگسرا، افطاری ساده و بیش از ۵۰ غرفه متنوع فرهنگی و هنری دیگر تا عید سعید فطر هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۴ در فرهنگسرای بام تهران واقع در ایستگاه شماره یک توچال میزبان شهروندان روزه‌دار است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند از طریق مراجعه به فرهنگسراهای شهر تهران یا پایگاه اینترنتی فرهنگسرای بام تهران و یا تماس با شماره تلفن ۹۶۶۵۹۶۶۵ ثبت نام کرده و ۲ ژتون رایگان مراسم افطاری و ورودیه مجموعه فرهنگی توچال را دریافت کنند. همچنین از تمام فرهنگسراهای پایتخت وسیله ایاب و ذهاب برای حضور در این ضیافت آسمانی مهیا است.
  
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرید و یا به سایت اینترنتی فرهنگسری بام تهران به نشانی bametehran.farhangsara.ir مراجعه کنید.

برچسب ها: ضیافت آسمان
نظر شما