جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۵
کد خبر: ۸۱۸۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
میهمان بلندقامت فرهنگسرای بام تهران با مخاطبان عکس انداخت
در چهارمین شب ویژه برنامه ضیافت آسمانی حامد حدادی بسکتبالیست مطرح ايران از قامت بلند خود استفاده بهينه کرد و با میهمانان ضیافت آسمان عکس سلفی انداخت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ویژه‌برنامه «ضیافت آسمان» که از ششم تیرماه در فرهنگسرای بام تهران واقع در ایستگاه یک توچال در حال برگزاری است، در چهارمین شب از ویژه برنامه خود با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان مواجه شد. مخاطبانی که از نقاط مختلف پایتخت خود را به بام تهران رسانده بودند تا میهمان «ضیافت آسمان» باشند.

ویژه برنامه «ضیافت آسمان» که اجرای آن را سید جواد هاشمی و ابوالفضل آقاخانی برعهده دارند در نخستین بخش خود میزبان جوان نخبه‌ای از کشورمان بودند. محمد نوادری پسر 26 ساله‌ای که توانسته بود با 6 سال کار تحقیقاتی برای بیماری سالَک دارویی تولید کند.

به دلیل استقبال مردم در سومین شب برگزاری این مراسم از حضور جانباز شیمیایی «سید محسن امیری» شب گذشته هم برای دومین بار این جانباز عزیز میهمان برنامه «ضیافت آسمان» بود. استقبال از محسن امیری زمانی اوج گرفت که «علی دهکردی» بازیگر توانمند کشورمان او را همراهی کرد. علی دهکردی از خاطراتش در فیلم «از کرخه تا راین» گفت و از سختی بازی در نقش فردی شبیه به سیدمحسن امیری. قرار گرفتن حسین متولیان مجری و شاعر جوان کشور و شعرخوانی در حال و هوای جنگ، فضای متفاوتی برای همراهان ضیافت آسمان رقم زد.

ضیافت آسمان در شب گذشته میهمان ویژه دیگری هم داشت. حامد حدادی ملی‌پوش تیم بسکتبال ایران که با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان مواحه شد. این استقبال زمانی به اوج رسید که حدادی به واسطه قامت بلندش با مخاطبان ضیافت آسمان عکس سلفی گرفت.  اجرای برنامه توسط مردان سفید پوش، اجرای موسیقی توسط حامد محضرنیا و علی پر مهری از بخش‌های دیگر چهارمین شب ضیافت آسمان بود. 

در چهارمین ویژه برنامه ضیافت آسمان نیز مانند شب‌های گذشته درانتهای برنامه مراسم قرعه‌کشی و اهدای سفر مشهد مقدس انجام شد.

ضیافت آسمان از بخش‌های متنوع دیگری چون رادیو فرهنگسرا، افطاری ساده و بیش از ۵۰ غرفه متنوع فرهنگی و هنری دیگر تا عید سعید فطر هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۴ در فرهنگسرای بام تهران واقع در ایستگاه شماره یک توچال میزبان شهروندان روزه‌دار است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند از طریق مراجعه به فرهنگسراهای شهر تهران یا پایگاه اینترنتی فرهنگسرای بام تهران و یا تماس با شماره تلفن ۹۶۶۵۹۶۶۵ ثبت نام کرده و ۲ ژتون رایگان مراسم افطاری و ورودیه مجموعه فرهنگی توچال را دریافت کنند. همچنین از تمام فرهنگسراهای پایتخت وسیله ایاب و ذهاب برای حضور در این ضیافت آسمانی مهیاست.
نظر شما