جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۹
کد خبر: ۸۱۹۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
شامگاه چهارشنبه ۱۸ تیر دوازدهمین برنامه ضیافت آسمان فرهنگسرای بام تهران با حضور حجت الاسلام سرلک در ایستگاه شماره یک تله کابین توچال برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دوازدهمین شب از برنامه «ضیافت آسمان بر بام تهران» هفدهم تیر با حضور تعداد زیادی از مردم در فرهنگسرای بام تهران واقع در ایستگاه شماره یک تله کابین توچال برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای سید جواد هاشمی و ابوالفضل آقاخانی برگزار شد، بعد از اجرای قطعه‌ای موسیقی از ابوالفضل آقاخانی، حجت الاسلام سرلک به صحنه دعوت شد. وی در سخنان کوتاهی به مهمترین هدف دعوت پیامبران و ائمه اشاره کرده و گفت: اثبات تعلق ما به ذات باری تعالی این است که انسان ها با خدای خویش از در تسلیم درآیند و او را مالک خویش بدانند. 

در ادامه با دعوت از گروه تواشیح سبحان، حال و هوای برنامه جلوه ای معنوی به خود گرفت. در ادامه نیز به مناسبت شام غریبان امیرالمونین علی(ع) دو تن از مداحان اهل بیت دقایقی به ذکر مصیبت پرداختند.

در پایان برنامه هم قرعه کشی 5 کارت هدیه و همچنین یک سفر مشهد مقدس برای یک خانواده انجام شد.

«ضیافت آسمان» تا پایان ماه مبارک رمضان، هر شب از ساعت 20 تا 24 با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری پذیرای شهروندان از اقصی نقاط شهر تهران است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام با شماره 96659665 تماس بگیریند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر ۱۸۳۷ را شماره گیری کنند و همچنین می توانند به سایت اینترنتی فرهنگسری بام تهران به نشانیbametehran.farhangsara.ir مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
نظر شما