جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۸
کد خبر: ۸۱۹۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
سلسله برنامه‌های «با هم بخوانیم» هر دوهفته یک‌بار در روزهای یکشنبه با حضور «جعفر توزنده‌جانی» کارشناس برنامه و جمعی از علاقه‌مندان به ادبیات داستانی، به منظور گرد هم آیی اهالی کتاب و ترغیب به کتابخوانی در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.
جعفر توزنده جانی در گفت‌وگو با رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، درباره این سلسله برنامه‌ها گفت: این برنامه سه سالی می‌شود که به طور مداوم در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود. هدف از این برنامه جمع شدن اهالی کتابخوان منطقه ۵ است که البته به اهالی همین منطقه محدود نمانده و بسیاری از شهروندان مناطق دیگر را نیز به سوی خود کشانده است.
 
وی افزود: معمولا در این نشست‌ها با توجه به مدت زمان محدود، یک داستان کوتاه از نویسندگان داخلی و یا خارجی انتخاب می‌شود. در ادامه به موضوعاتی درباره نویسنده و دیگر آثار او، همچنین مشخصه‌های اصلی کتاب پرداخته می‌شود.
 
توزنده‌جانی درباره استقبال شهروندان از این نشست بیان کرد: در این برنامه معمولا چند نفری به معرفی کتاب‌هایی که در هفته اخیر خوانده‌اند، در موضوعات مختلف روانشانی، تاریخ، رمان و... می‌پردازند که باعث آشنایی افراد با کتاب‌های مختلف می‌شود.

 توزنده‌جانی كار خود را با همكاری كیهان بچه‌ها آغاز و نخستین مجموعه داستانش را با نام «كوزه‌های آب» در سال ۷۱ منتشر كرد. وی تاکنون بيش از پانزده اثر در حوزه كودک و نوجوان خلق كرده که با زبانی خوب و روان نوشته شده‌اند.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به «فرهنگسرای فردوس» واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس بگیرند. 
نظر شما