شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۲
کد خبر: ۸۲۰۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
ویژه برنامه فصل نیایش که با همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و با مشارکت شهرداری منطقه ۲۱، و به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، در بوستان نرگس تهرانسر برگزار می‌شود، پس از چند روز وقفه چند روزه دوباره به میان جمع مردم روزه‌دار تهرانسر آمد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در اجرای ویژه برنامه فصل نیایش که با حضور شمار زیادی از شهروندان روزه‌دار برگزار شد، بخش‌های ایستگاهی و نمایشگاهی باز هم با استقبال پرشور مردم روزه‌دار همراه شد.
 
حجت الاسلام محمدرضا درانی که اهالی منطقه ۲۱ به حضور و شنیدن کلام او در برنامه عادت کرده‌اند به موارد حسد و شیوع آن در بین مردم اشاره و با استفاده از احادیث و روایت در این زمینه مطالبی مفید ارائه کرد
 
صدای دلنشین و گرم عباس شیرخدا که با گوش دل و جان مخاطب سالیان سال آشناست بخش جذاب و دیگر برنامه بود که مورد استقبال بسیار خوب مخاطبان قرار گرفت. شیر خدا بیش از ۶۵ سال است که با صدای گرم و ضرب زورخانه خود به مدح اهل بیت(ع) پرداخته و سال‌ها با طلوع صبح از طریق رادیو مهمان دل همه مخاطبان در کشور ایران زمین بوده است. نامبرده سال ۱۳۱۲ در تهران زاده شد و پس از مدت کوتاهی پدرش را از دست داد. وی معلمش را مشوق خود در شاهنامه‌خوانی می‌داند و می‌گوید اگر حمایت‌های همسرم «مهین قربان‌پور» نبود، نمی‌توانستم موفق شوم. وی می‌گوید پدربزرگ من اهل شعرخوانی و ورزش بود. عباس شیرخدا از دوستان پهلوان غلامرضا تختی بود.
 آغاز دوباره فصل نیایش با صدای شیر خدا و حضور بازیگر رنگ‌‌خدا
حضور محسن رمضانی بازیگر نام آشنا و روشن دل فیلم خاطره انگیز رنگ خدا از بخش های دیگر برنامه بود. رمضانی بعد از گذشت حدود ۱۷ سال از حضور در فیلم مذکور، همچنان از حفظ بیان می‌کند و می‌گوید آن دیالوگ‌ها هیچ وقت از ذهنم پاک نشده است. وی درباره رابطه این روزهایش با حسین محجوب بازیگر نقش پدرش و مجید مجیدی در گپ و گفت با مجری برنامه اظهار کرد: سر فیلم ارتباط خوبی با آقای محجوب داشتم و هنوز هم گاهی احوال ایشان را می‌پرسم. خود آقای مجیدی هم به من لطف دارند و مدتی پیش خدمت ایشان بودم و به قول معروف تجدید میثاق کردم. رمضانی درباره فعالیت‌های هنری‌اش بعد از «رنگ خدا» گفت: در سریال «چراغ‌های خاموش» به کارگردانی کاظم بلوچی در کنار اسماعیل شنگله‌، هایده حائری‌ و مهدی سلوکی حضور پیدا کردم و بعد هم این افتخار را داشتم که با استاد کمال تبریزی نقشی را در «خیابان‌های آرام» داشته باشم که باعث افتخار من بود. همچنین در فیلم ویدئویی «انگشتر» که یکی از همکاران آقای تبریزی آن را می‌ساخت نقش کوتاهی داشتم اما هیچ کدام از کارهایم به «رنگ خدا» نمی‌رسید.
 آغاز دوباره فصل نیایش با صدای شیر خدا و حضور بازیگر رنگ‌‌خدا
ویژه برنامه فصل نیایش هر شب از ساعت 22 تا 24 تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود و علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در برنامه به نشانی تهرانسر، بلوار اصلی تهرانسر، جنب میدان کمال الملک، بوستان نرگس مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره 44594711  تماس بگیرند.
برچسب ها: منطقه ۲۱
نظر شما