شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۸
کد خبر: ۸۲۰۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
حسن خجسته در آیین بزرگداشت «شب مهر» با اشاره به این‌که رادیو ویژگی‌های هویتی متعددی دارد که یکی از آن‌ها، صدای خاص است، گفت: صدای مهران دوستی، بخشی از هویت رادیو بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین بزرگداشت هنرمند فقید «مهران دوستی»، با عنوان «شب مهر» شب گذشته، ۲۱ تیر در ساختمان «نگارستان شهر» بوستان گفت‌وگو با حضور رضا پورحسین قائم مقام سازمان صدا و سیما، حسن خجسته معاون اسبق صدای سازمان صدا و سیما، شهرام گیل‌آبادی رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، سیدعلی احمدی رییس فرهنگسرای رسانه و مدیرعامل موسسه تصویر شهر و بسیاری از گویندگان و مجریان برجسته و نام آشنای رادیو و تلویزیون برگزار شد.
 
پورحسین قائم مقام سازمان صدا و سیما در این مراسم، با بیان این‌که «مهران دوستی» تکرار شدنی نیست، اظهار داشت: این گوینده و هنرمند فقید، تشخص هنری داشت و با صدای روان و کلام پرمحتوایش در کار خود بی نظیر بود.
 صدای مهران دوستی بخشی از هویت رادیو بود
حسن خجسته معاون اسبق صدای سازمان صدا و سیما نیز در مراسم بزرگداشت «شب مهر» گفت: بین شنونده رادیو و بیننده تلویزیون، تفاوت اساسی وجود دارد که این تفاوت در کار مهران دوستی دیده می‌شد. در تلویزیون بینندگان برنامه مورد علاقه‌شان‌ را دنبال می‌کنند اما در رادیو شنونده به دنبال شبکه رادیویی مورد علاقه خود است.
 صدای مهران دوستی بخشی از هویت رادیو بود
وی با اشاره به این‌که رادیو ویژگی‌های هویتی متعددی دارد که یکی از آن‌ها، صدای خاص است، افزود: صدای مهران دوستی، بخشی از هویت رادیو بود و می‌توان گفت، رادیو جوان با صدای مهران دوستی رنگ و بویی متفاوت می‌گرفت. 
 صدای مهران دوستی بخشی از هویت رادیو بود
در پایان این آیین بزرگداشت که به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و فرهنگسرای رسانه برگزار شد، از خانواده «مهران دوستی» تقدیر و یاد این هنرمند فقید گرامی داشته شد.
 صدای مهران دوستی بخشی از هویت رادیو بود
بهروز رضوی، مریم جلالی، مریم نشیبا، عذرا وکیلی، مهین تاج‌نیا، علیرضا معینی، داود نماینده، فریبرز گلبن، ژیلا صادقی، الهام صفوی‌زاده، وحید جلیلوند، فرزاد حسنی، رامبد جوان، مجید قناد، رضا شهیدی‌فر، نیما کرمی، حسین رفیعی، مژده لواسانی، صبا راد، راضیه سادات‌ هاشمی، بنفشه رافعی، آرزو جعفرپور، راحله امینیان، فاطمه آل‌عباس، فرهنگ جولایی، نصرت اکبری، زهره هاشمی، از جمله پیشکسوتان، گویندگان و مجریان برجسته رادیو و تلویزیون بودند که در مراسم بزرگداشت «شب مهر» حضور داشتند و خاطره‌هایی از «مهران دوستی» و ویژگی‌های اخلاقی و حرفه‌ای این هنرمند فقید بیان کردند.
مطالب مرتبط
نظر شما