جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۰
کد خبر: ۸۲۰۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
شانزدهمین برنامه ضیافت آسمان در ایستگاه یک توچال برگزار شد
شانزدهمین شب از ویژه برنامه «ضیافت آسمان» در بام تهران همزمان با روز حجاب و عفاف با بخش های ویژه این روز برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ شانزدهمین ضیافت آسمان بر بام تهران همزمان با بیست و پنجم ماه مبارک رمضان شامگاه گذشته در ایستگاه شماره یک توچال در فرهنگسرای بام تهران برگزار شد. در مراسم آیینی شبانه محوطه نمایشگاهی برنامه هم محسن حاجیلو گزارشکر پرهیجان تلویزیون به تهیه گزارش پرداخت.

بخش صحنه ای ضیافت آسمان نیز همزمان با روز عفاف و حجاب با اجرای سمیه قانعی برگزار شد. نخسین میهمان برنامه حجت الاسلام سرلک بود. وی با اشاره به اینکه عالم به صورت بازی دومینو ساخته شده گفت: کوچکترین رفتار ما در جهان پژواک دارد. خداوند در قرآن هم برای رفتار ما و هم برای اثر آن حساب ویژه باز کرده است.

سرلک در ادامه با ذکر خاطره ای از سخنرانی خود در زندان گفت: در میان زندانی ها از فردی که زن و بچه ها هم داشت و محکوم به اعدام بود پرسیدم: زن و بچه ات را دوست داری؟ گفت: من به عشق همسرم آمدم زندان. مدتی بی پول شده بودم و از هرکسی خواستم قرض کنم به من پول ندادند و در نهایت به این راه کشیده شدم. پرسیدم آیا نگران زن و بچه ات نیستی؟ گفت چرا ولی آنها هم خدایی دارند. به او گفتم ما هم در جرم تو سهیم هستیم. تو در این دنیا مجازات می‌شوی ولی ما آن دنیا؛ شاید مستقیم در جرم تو شریک نبوده باشیم ولی گاهی آثار عمل ماست که باعث این اتفاقات ناگوار می‌شود.

نگین صدق‌گویا بازیگر سریال ویژه شب های قدر به نام «ساعت صفر» میهمان بعدی برنامه ضیافت آسمان بود. او درباره این فیلم مناسبتی گفت: نقش یک دکتر را بازی کردم. فیلمنامه یک هفته قبل از شروع فیلمبرداری به دست من رسید ولی من با کمک سعید سلطانی کارگردان توانستم به بهترین شکل ممکن نقش را بازی کنم» 

در بخش دیگر برنامه از دو میهمان محجبه دعوت شد. نائینی‌زاده شاعر جوان و مائده خسروآبادی نوجوان 12 ساله اشعاری را برای شهدای غواص و درباره موضوع حجاب و عفاف خواندند. خسروآبادی در ادامه با اشاره به علاقه اش به اجرای تلویزیونی گفت: من دو سال است کار اجرا می‌کنم و در برنامه شب‌های شیدایی در کنار سیدجواد هاشمی و عبدالله روا هم اجرا کرده ام.

در بخش پایانی برنامه هم طبق روال هر شب مراسم قرعه کشی انجام شد و همچنین از گروه حنانه به سرپرستی خانم شیوا کاتوزیان دعوت شد تا به روی صحنه بیایند و در وصف صفات خداوند مناجاتی را اجرا کنند.

ضیافت آسمان بر بام تهران هر شب از ساعت 19 در ایستگاه شماره یک توچال برگزار می شود. علاقه‌مندان برای ثبت نام با شماره 96659665 تماس بگیریند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر ۱۸۳۷ را شماره گیری کنند و همچنین می توانند به سایت اینترنتی فرهنگسری بام تهران به نشانیbametehran.farhangsara.ir مراجعه کنند.

نظر شما