يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۸
کد خبر: ۸۲۰۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
بیستمین شب از ویژه برنامه «ضیافت آسمان بر بام تهران» با اجرای زنده علیرضا افتخاری و حضور حسن صنوبر از بازیکنان تیم والیبال کشورمان در ایستگاه یک توچال فرهنگسرای بام تهران برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه که شب های پایانی خود را پشت سر می گذارد، هر شب از ساعت 20 تا 1 بامداد در ایستگاه یک توچال برگزار می شود. شهروندان تهرانی می توانند از 50 غرفه فرهنگی هنری که در فضای مفرح بام تهران بر پا شده، بازدید کرده و میهمان بخش صحنه ای این برنامه باشند.

در بخش اول برنامه دیشب ضیافت آسمان بر بام تهران، حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه خداوند همه ما را عاشق آفریده، همه اتفاقات بد را نتیجه پذیرفتن معشوق هایی دانست که در تراز انسان نیستند؛ کسانی که نه به دست آوردنشان باعث افتخار و نه از دست دادن شان، باعث سرافکندگی است.

در بخش بعدی مراسم، خواننده سنتی و پرآوازه کشورمان علیرضا افتخاری به روی صحنه آمد. سید جواد هاشمی از یادآوری آلبوم بی‌نظیر نیلوفرانه یاد کرد که افتخاری آن آلبوم را نتیجه همکاری با زنده یاد قیصر امین پور، استاد تجویدی و دیگر هنرمندان نامدار عرصه موسیقی دانست. همچنین این بخش همراه با نورافشانی بام تهران رنگ و بوی دیگری گرفت.

آخرین مهمان برنامه هم حسن صنوبر بلندترین والیبالیست ایران و عضو تیم ملی بود که با اشاره به خاطراتی جذاب از چگونگی ورودش به این ورزش فضای مراسم را برای لحظاتی بسیار شاداب کرد. صنوبر به ذکر خاطره ای از مربی تیم ملی امریکا اشاره کرد که طی بازی اخیر ایران با این کشور، بعد از ورود به سالن مبهوت از حضور تماشاگران شده و به گرفتن فیلم از آنها مبادرت کرده است.

برنامه دیشب به دلیل نزدیک شدن به عید سعید فطر با حضور گسترده مردم نسبت به شب های گذشته برگزار شد، به طوری که تا ساعت 1:30 دقیقه بامداد، بخش زیادی از شهروندان تمایل داشتند تا برنامه ادامه پیدا کند. 

ضیافت آسمان بر بام تهران، امشب آخرین برنامه خود را در ایستگاه شماره یک توچال برگزار می کند. علاقه‌مندان برای شرکت در این ویژه برنامه می توانند به نشانی اینترنتی فرهنگسرای بام تهران مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 96659665 تماس بگیرند.
نظر شما