جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۶
کد خبر: ۸۲۰۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
شامگاه پنج شنبه در ایستگاه شماره یک مجموعه تفریحی توچال اتفاق افتاد:
در بیستمین شب از ویژه برنامه «ضیافت آسمان بر بام تهران» محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از بخش های مختلف فرهنگسرای بام تهران بازدید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شامگاه پنج شنبه و در ایستگاه شماره یک تله کابین توچال، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان به همراه حشمت الله قنبری معاون امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از مجموعه فرهنگسرای بام تهران بازدید کرد.

بازدید محمود صلاحی از فرهنگسرای بام تهران

صلاحی در ابتدا با بازدید از نمایشگاه چند منظوره ای محوطه فرهنگسرای بام تهران، در جریان روند برگزاری برنامه ضیافت آسمان قرار گرفت و افطار را میهمان این برنامه بود. 

بازدید محمود صلاحی از فرهنگسرای بام تهران

در ادامه رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش صحنه ای این مراسم حاضر شد و برای دقایقی برای بیش از 4 هزار نفر از مردم شهر تهران که به بام تهران آمده بودند، سخنرانی کرد. وی ضمن تقدیر از مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان، دکتر حشمت الله قنبری معاون فرهنگی و اجتماعی این بنیاد و محمدرضا پرهیزکار مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال که در برگزاری برنامه ضیافت آسمان سازمان فرهنگی هنری تهران را یاری کردند، صحبت های خود را با بیت «هر گنج سعادت که خدا داد به حافظ / از یمن دعای شب و ورد سحری بود» آغاز کرد.

بازدید محمود صلاحی از فرهنگسرای بام تهران

صلاحی با اشاره به اهمیت بالای ماه مبارک رمضان و لزوم برگزاری برنامه های فاخر در این ماه ادامه داد: ویژه‌برنامه ضیافت آسمان بر بام تهران جزو مهم‌ترین برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از مجموع بیش از 100 برنامه نقاط مختلف تهران بوده که خوشبختانه بسیار مورد توجه خانواده ها و جوانان قرار گرفته است. انتظار حضور این حجم عظیم جمعیت را در فرهنگسرای بام تهران نداشتیم.

بازدید محمود صلاحی از فرهنگسرای بام تهران

در ادامه و در بخش قرعه کشی و اهدای جوایز نیز محمود صلاحی هدیه سفر سه خانواده به مشهد مقدس را به مجموعه جوایز برنامه ضیافت آسمان اضافه کرده و قرعه کشی 5 کارت هدیه 2 میلیون ریالی، 5 سفر به مشهد مقدس و 2 گوشی تلفن همراه به همت بانک سینا، راه آهن شرقی بنیاد مستضعفان، شرکت ایرانسل و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

آخرین برنامه ضیافت آسمان بر بام تهران در قالب جشن های ویژه عید سعید فطر با عنوان جشن مغفرت، امشب از ساعت 20 در فرهنگسرای بام تهران واقع در محوطه ایستگاه شماره یک تله کابین توچال برگزار خواهد شد.
نظر شما