سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۷
کد خبر: ۸۲۳۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
«مدتی در کنار هم» عنوان نمایشگاهی گروهی است که به انتخاب عبدالجمید پازکی از 5 هنرمند جوان گردآوری شده و در نگارخانه لاله به نمایش درمی‌آید.
«مدتی در کنار هم» در نگارخانه لالهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی «مدتی در کنار هم» در نگارخانه لاله 23 مرداد افتتاح می شود. 

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: آنچه در مقابل شما است، نتیجه بهره‌وری از کیفیات تعامل اجتماعی و البته بصری در دایره ایشان است و عدم وجود هیچ‌گونه مسابقه‌ای نه با بیرون و نه درون دایره‌ی ایشان قابل تامل و درنگ است. امید دارم در طول زمان هرچه این مطلب بارزتر و ما شاهد موفقیت بیشتر برای تداوم اعضای این دایره از خانواده‌ی هنر باشیم.

آیین گشایش این نمایشگاه در روز جمعه 23 مرداد ساعت 16 خواهد بود و هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه پریچهر پیری، رقیه حدادی، یسنا عسگری، الهام کلاشک، نیوشانیوژپور هستند.

گفتنی‌است این نمایشگاه تا 3 شهریورماه به‌غیر از ایام تعطیل از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 19 ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان دکترفاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله، نگارخانه لاله مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88960492 تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
برچسب ها: نگارخانه لاله
نظر شما