دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۱
کد خبر: ۸۲۵۱۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند تا پایان این هفته به نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی متفاوتی در نگارخانه‌های لاله، پردیسان، مهر، شفق و آفتاب بروند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه این هفته پنج نگارخانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به شرح زیر است:
 
نگارخانه لاله تا ۳شهریورهفته اول شهریور و نگارخانه‌های پایتخت

«مدتی در کنار هم» عنوان نمایشگاهی گروهی است که به انتخاب عبدالحمید پازکی از پنج هنرمند جوان گردآوری شده و در نگارخانه لاله برپاست.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان دکترفاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله، نگارخانه لاله مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88960492 تماس بگیرند.
 
نگارخانه آفتاب تا ۵ شهریور

نمایشگاهی با مضامین دینی و کرامات حضرت امام رضا(ع) با عنوان «کریمه تا کریم» از آثار تصویرگری است که تا ۵ شهریور در نگارخانه آفتاب در حال برگزاری است.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان دکتر شریعتی، روبه‌روی خیابان دولت، خیابان امام‌زاده، فرهنگسرای آفتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22009000 تماس بگیرند.

نگارخانه پردیسان تا ۵ شهریور

نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی مصطفی میرزاییان از هنرمندان ایثارگر کشور، تا ۵شهریور میزبان علاقه‌مندان است.

میرزاییان با ابزار و مواد گوناگون که بی‌استفاده مانده، متریال طراحی و نقاشی را فراهم کرده و آثار متفاوتی را به وجود آورده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این آثار هنری می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.

فرهنگسرای شفق تا ۵ شهریور

نمایشگاه گروهی با عنوان «خواب‌های سفید» با رویکرد آرت فتوگرافی(Art Photography) به سرپرستی عفت سادات افضل طوسی این هفته گشایش یافته است،

در این نمایشگاه سعی شده با استفاده از قابلیت¬‌های رسانه دوربین و نرم‌افزار، اندیشه ایده محور خود را با هدف نمایش مفهوم گسست از دنیا، به منظور ارائه نمایشگاهی عرضه کنند.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه یاد شده می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۹ به  فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88717195 تماس بگیرید.

نگارخانه مهر تا ۱۰ شهریور
هفته اول شهریور و نگارخانه‌های پایتخت
نگارخانه مهر میزبان نمایشگاه کاریکاتورهای سیاسی «اس‌داعیل» داعش و اسرائیل، با حضور سید مسعود شجاعی طباطبایی و محسن نوری نجفی است.

این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون عباس ناصری، علی میرزایی، رسول آذرگون، حمیدرضا مصیبی، بهرام ارجمندنیا، پویا عبدلی، مهدی عزیزی، محمدرضا ثقفی و مجید خسرو انجم به نمایش در آورده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۹ صبح تا ۱۹ عصر به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، ابتدای خیابان کمیل شرقی، فرهنگسرای انقلاب اسلامی، نگارخانه مهر مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
برچسب ها: نگارخانه
نظر شما