جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۲
کد خبر: ۸۲۵۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
معرفی یکی از محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛
ساخت و به کارگیری غرفه «فیروزه» شروعی برای کاهش هزینه‌هاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همیشه غرفه‌سازی در نمایشگاه‌های مختلف هزینه زیادی را به مجریان برنامه‌ها تحمیل کرده‌است. اما ساخت غرفه‌ای جدید با نام «غرفه فیروزه» آغازی برای کاهش هزینه‌ها است.

امیرحسین راهنمایی، مدیر محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با اعلام این خبر گفت: در همایش ارتقای کیفیت محصولات، یکی از طرح‌هایی که اجرایی و خبر از کاهش هزینه‌ها می‌داد، ساخت غرفه فیروزه بود. این غرفه قابلیت جابه‌جایی و برپایی در مکان‌های مختلف تا مساحت حداکثر 36 متر مربع را دارد.
 
غرفه  فیروزه پس از همایش ارتقای کیفیت محصولات که در سالن همایش‌های برج میلاد، در  ماه مبارک رمضان  و در فرهنگسرای توچال  مورد بهره‌برداری و استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت و می‌تواند از این پس نقش چشم‌گیری در کاهش هزینه‌ها برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف داشته‌باشد.

نظر شما