شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۹
کد خبر: ۸۲۶۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کودکان ساکن منطقه ۲۱ با شرکت در بخش پردیس نماشگاهی برنامه «آسمان آبی، زمین پاک» که به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ از تاریخ ۵ شهریور تا ۱۵ شهریور در بوستان نرگس تهرانسر اجرا می‌شود با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا می‌گردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در بخش پردیس نمایشگاهی این برنامه که با مشارکت شهرداری منطقه ۲۱ و با هدف ارتقای فرهنگ زیست شهری و قانون‌گرایی برگزار می‌شود. در این برنامه مخاطبان به ویژه کودکان و نوجوانان شاهد برپایی ایستگاه‌هایی خواهند بود که آن‌ها را با مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه ماهیت خط سفید آشنا می‌سازد. 
   
در پنج شب برگزاری این برنامه که در تاریخ‌های ۵ تا ۹ شهریور و با استقبال بسیار خوب مخاطبان برگزار شد، کودکان به همراه والدینشان با حضور در غرفه‌های متفاوت و متنوعی چون ایستگاه آموزش مقررات ترافیکی، خط سفید، تصمیم جدید، مراکز فرهنگی هنری و با شرکت در بازی‌هایی چون مار و پله بزرگ، ساخت پازل خط سفید، ساخت ماکت شهر سالم، ماشین‌های کنترلی، پلیس راهور و... علاوه بر استفاده مفید از اوقات فراغت در تابستان با قسمتی از قوانین راهنمایی رانندگی آشنا شدند. 
 آشنایی کودکان منطقه ۲۱ با قوانین راهنمایی و رانندگی
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در برنامه تا ۱۵شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۱ به نشانی تهرانسر، بلوار اصلی، نبش میدان کمال الملک، بوستان نرگس مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۵۶۰۸۳۷ تماس بگیرند.
برچسب ها: منطقه ۲۱
نظر شما