شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۲
کد خبر: ۸۳۰۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
از سوی فرهنگسرای تهران و سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ارتش برگزار می‌شود
به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه‌برنامه‌های فرهنگی «از مقاومت تا پیروزی» از سوی فرهنگسرای تهران و سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ارتش برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در قالب بسته فرهنگی «از مقاومت تا پیروزی» هم چنین برنامه ضیافت ستارگان و آیین تکریم شهدای محلات طی هفت روز در خانه هفت شهید منطقه برگزار خواهد شد.
  
برگزاری ایستگاه هم عهدی با شهدا، توزیع پلاک و نام‌نویسی برای هم عهد شدن با شهدا، در دریاچه شهدای خلیج فارس و فرهنگسرای تهران و تکریم شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های بسته فرهنگی هفته دفاع مقدس است. 
  
برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس با عنوان «هشت سال مقاومت به روایت تصویر» در مدارس منطقه ۲۲، برگزاری مراسم خاطره‌گویی و اهدای هدایای به دانش آموزان همراه پخش مستند دفاع مقدس، اهدای کتاب با موضوع جنگ و دفاع مقدس به ۳۰ مدرسه راهنمایی و دبیرستان منطقه توسط سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آجا، از جمله بخش‌های دانش‌آموزی بسته فرهنگی «از مقاومت تا پیروزی» است.
  
به همین مناسبت هم‌چنین طی مراسمی از پل سرلشکر شهید سیدعلی صفوی سهی جانشین فرمانده لشکر ۱۶، با حضور خانواده شهید و مقامات ارشد ارتش رونمایی خواهد شد. 
 
نصب و رونمایی از تندیس شهید شریف اشرف در مکان مقبره الشهدای منطقه ۲۲ و اهدای سومین دوره از کتاب‌های دفاع مقدس به کتابخانه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ توسط سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از دیگر برنامه‌های بسته فرهنگی «از مقاومت تا پیروزی» در هفته دفاع مقدس است. 
  
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ ویژه‌برنامه «از مقاومت تا پیروزی» را با مشارکت سازمان حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس آجا، معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۲۲ و آموزش و پرورش مناطق ۵ و ۲۲ برگزار می‌کند.
نظر شما