جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۷
کد خبر: ۸۳۰۸۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
خانه فرهنگ باصفا ۳۱ شهریورماه همزمان با نخستین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس با برگزاری ویژه برنامه «ضیافت ستارگان» به دیدار خانواده شهید جاویدالاثر عباس گندمکار می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ هر ساله و به مناسبت سالروز آغاز هشت سال دوران دفاع مقدس، برنامه‌هایی را در قالب‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در راستای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان، با مشارکت شهروندان برگزار می‌کند. 
 
خانه فرهنگ باصفا همگام با سایر مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه پایتخت با برگزاری برنامه ضیافت ستارگان، در منزل شهید جاویدالاثر عباس گندم‌کار حضور یافته و ضمن گفتگوی صمیمانه با خانواده این شهید، از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های ایشان تجلیل خواهد کرد. 
 
شهید عباس گندمکار تتماج در سال ۱۳۴۲ در محله احمدآباد شاه عبدالعظیم تهران دیده به جهان گشود. در سن ۱۷ سالگی و همزمان با واپسین روزهای تحصیل به همراه چند تن از دوستان خود به جبهه شتافت و تلاش خالصانه خود را در راه تمام آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب به کار گرفت؛ پس از گذشت حدود هفت ماه و آزاد سازی به خانه بازگشت. هنوز چندی از بازگشت این شهید گرانقدر به خانه نگذشته بود که عازم شلمچه و با حضور در عملیات رمضان، جاویدالاثر شد. 
 
علاقمندان برای کسب اطلاعات از برنامه‌های خانه فرهنگ باصفا می‌توانند به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت ا... کاشانی، خیابان عقیل، کوچه ششم مراجعه کرده یا با شماره ۴۴۰۹۸۷۴۸ تماس حاصل نمایند.
نظر شما