جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۳
کد خبر: ۸۳۲۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
مراسم بزرگداشت سرتیپ پاسدار شهید حاج محمد آتوت عصر امروز دوشنبه ۶ مهرماه در محفلی با عنوان ضیافت ستارگان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ هر ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه‌هایی را در قالب‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در راستای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان، با مشارکت شهروندان برگزار می‌کند. 
 
خانه فرهنگ میثاق با برگزاری برنامه ضیافت ستارگان، در حسینیه شهید حاج محمد آتوت حضور یافته و ضمن گفتگوی صمیمانه با خانواده این شهید، از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های ایشان تجلیل خواهد کرد. 
 
سرتیپ پاسدار شهید حاج محمد آتوت در سال ۱۳۵۶ با قبولی در کنکور سراسری در رشته علوم آزمایشگاهی وارد دانشگاه تهران شد، ایشان با تلاش و دلسوزی و حضور مستمر در تمام عرصه‌ها به مبارزه با رژیم وابسته به طاغوت پرداخت و از‌‌ همان روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با دستور تشکیل کمیته‌های محلـی برای حفاظت از انقلاب اسلامی به این نهاد پیوست و در سال ۱۳۵۸ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد. 
 
از خصوصیات و صفات بارز اخلاقی وی می‌توان به حیاء و تواضع اشاره کرد که در تمام عرصه‌ها کار، آموزش، خانواده، اجتماع و.... بروز و ظهور داشت و سخت کوشی و خستگی ناپذیری شهید زبانزد خاص و عام بود. شهید آتوت در سیزدهم خرداد ماه سال ۱۳۷۴ زمان عزیمت به منطقه عملیاتی مانور عاشورا در سانحه تصادف به شهادت رسید. 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به خانه فرهنگ میثاق واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت ا... کاشانی، انتهای خیابان مهران مراجعه کرده و یا با شماره ۴۴۰۸۹۱۵۷ تماس حاصل نمایند.
نظر شما