جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۴
کد خبر: ۸۳۲۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
«محفل انس با قرآن کریم» به مناسبت بزرگداشت مقام و یاد شهید مناء «محسن حاجی حسنی» با حضور قاریان ممتاز کشور و اجرای بخش‌های متنوع قرآنی در منطقه ۲۱ برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مراسم نورانی به همت خانه فرهنگ تهرانسر و با مشارکت مسجدالنبی(ص) و حوزه مقاومت بسیج ۲۰۷ الغدیر چهارشنبه ۸ مهر  بعد از نماز مغرب و عشا اجرا خواهد شد. 

محسن حاجی‌حسنی‌کارگر سال ۱۳۶۷ در مشهد مقدس دیده به جهان گشود و قرائت قرآن را با تشویق پدر و مادر و با کمک دو برادر بزرگترش از ۳ سالگی آغاز کرد. وی در سی‌و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم موفق به کسب مقام دوم شد و با احتساب این عنوان جواز حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی را کسب کرد و توانست پس از ۹ سال، رتبه نخست پنجاه‌ و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی را کسب کند. 

حاج محسن حاجی‌حسنی کارگر با تلاوت‌هایی که در ذهن تمام مردم ایران و جهان بر جای گذاشت، یادش را در دل‌های همه زنده نگه داشت به ویژه با آخرین تلاوتی که در مکه از خود برجای گذاشت و این روز‌ها در تمام شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های دیداری و شنیداری نوای خوش و آرامش‌بخش آن، به گوش می‌رسد. 

این قاری بین‌المللی کشورمان که در قالب کاروان قرآنی به حج تمتع سفر کرده بود، در فاجعه منا جان خود را از دست داد.
نظر شما