جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۱
کد خبر: ۸۳۳۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
طرح هم عهدی با شهدا، ویژه‌برنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در هفته دفاع مقدس صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تهران، مورد استقبال ویژه اعضای شورا و خبرنگاران شهری قرار گرفت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ صبح امروز هفتم مهر ماه، جلسه ۱۸۸ چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی با حال و هوایی متفاوت آغاز شد.

در ابتدای این جلسه، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به طرح هم عهدی با شهدا پیوست و به تمجید از این ایده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای هفته دفاع مقدس پرداخت. 

در ادامه محسن پیرهادی از اعضای شورای شهر تهران به توضیحاتی در خصوص چگونگی برگزاری طرح هم عهدی با شهدا مطرح کرد. 

مجتبی شاکری هم پس از تقدیر از این طرح گفت:‌ هم‌عهدی با شهدا از ایده خوبی برخوردار است اما به این دلیل که کسانی که هم‌عهد می‌شوند، متعهد به آن شهید هستند، بهتر بود که طرح این اتفاق در کمیسیون فرهنگی شورای شهر تصویب می‌شد و بعد اجرایی می‌شد. امیدوارم روند برگزاری این کار به کمیسیون فرهنگی ارائه شود و اشکالات آن در آینده برطرف شود. 

هم عهدی با شهدا عنوان ویژه برنامه هفته دفاع مقدس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود که مورد استقبال مردم تهران قرار گرفت. پیش از این، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، سید حسین هاشمی استاندار تهران، مرتضی طلایی و حبیب کاشانی از دیگر اعضای شورای شهر و بیش از ۲۳ هزار نفر از مردم پایتخت در این طرح شرکت کرده بودند.
مطالب مرتبط
نظر شما