شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۲
کد خبر: ۸۳۳۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
دور اول مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام «شهدای رسانه» شب گذشته، ۶ مهر با برگزاری ۷ بازی به پایان رسید.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مسابقه فوتسال جام «شهدای رسانه» در دومین روز با برد تیم‎های روزنامه کیهان، خبرگزاری رسا، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، رادیو ورزش و همشهری محله و تساوی تیم‌های گروه پنج همراه شد. 

پایان دور اول مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام «شهدای رسانه»

در این گروه تیم‌های روزنامه همشهری در برابر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با نتیجه ۱-۱ و تربیت بدنی رسانه ملی با خبرگزاری راه دانا با نتیجه ۲-۲ به تساوی رسیدند. 

در گروه ششم تیم روزنامه کیهان در مقابل تیم آرمان پرس با نتیجه ۸ بر ۲ و در گروه هفتم تیم رسا در برابر تیم روزنامه اعتماد با نتیجه ۴ بر ۱ و تیم مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران در رقابت با تیم ملت تابناک ما با نتیجه ۵ بر ۱ پیروز شد. 

پایان دور اول مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام «شهدای رسانه»

بازی تیم‌های گروه هشتم نیز در شب گذشته با برد ۷ بر ۱ رادیو ورزش در برابر خبرگزاری مشرق و پیروزی ۶ بر ۱ همشهری محله در مقابل ایسجا، انجام گرفت. 

در دومین روز مسابقات فوتسال جام «شهدای رسانه» شهرام گیل‏ آبادی رییس مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران به همراه اعضای تیم این مرکز به طرح «هم عهدی با شهدا» پیوستند. 

همچنین در اعتراض به فاجعه مصیبت بار سرزمین منا و رفتارهای ناشایست و غیرانسانی حکام عربستان سعودی، طرح‎هایی مرتبط با این اتفاق در دور زمین مسابقات نصب شد.
نظر شما