جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۴
کد خبر: ۸۳۳۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
محفل انس با قرآن کریم به یاد شهید منا محسن حاجی حسنی کارگر روز چهارشنبه هشتم مهر ۹۴ در منطقه ۲۱ برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ محفل انس با قرآن کریم، به‌مناسبت بزرگداشت مقام و یاد شهید منا «محسن حاجی‌حسنی‌ کارگر» با حضور قاریان ممتاز و بین المللی کشور و اجرای بخش‌های متنوع قرآنی در مسجد‌النبی (ص) تهرانسر برگزار شد. 

این مراسم نورانی که به همت خانه فرهنگ تهرانسر و با مشارکت مسجدالنبی (ص) و حوزه مقاومت بسیج ۲۰۷ الغدیر برگزار گردید، با قرائت مهدی صفری از مجریان توانمند شبکه قرآن آغاز شد. 

پس از بخش نخست، استاد حسین جعفری به تلاوت مجلسی بسیار زیبا و دلنشین قرآن کریم پرداختند. اجرای مسابقه حضوری به همراه اهداء جوایز به پنج نفر از حضار محترم از این دیگر برنامه‌های این محفل بود. 

بعد از اجرای مسابقه، گروه تواشیح طوبی به مناسبت ایام غدیر در مدح حضرت علی (ع) ودر خصوص امام مهدی (عج) تواشیح‌های زیبایی را ارائه نمودند. سپس استاد حبیب صداقت قاری جوان و خوش صوت کشور و نفر اول مسابقات بین المللی قرآن در کشور مالزی به قرائت قرآن مجید پرداخت. 

در ادامه برنامه عکس‌ها و کلیپ‌هایی از قاری شهید منا «محسن حاجی حسنی کارگر» پخش شد. 

در پایان برنامه نابغه خردسال و حافظ کل قرآن کریم حنانه خلفی به اجرا مختلف از سوره‌های قرآن به صورت حفظ پرداختند که با تشویق حضار و میهمانان گرامی مواجه گردید. 

زینت بخش انتهای برنامه ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع) توسط خانم حنانه خلفی نخبه قرآنی بود.
نظر شما