جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۸
کد خبر: ۸۳۳۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
فرهنگسرای گلستان همزمان با بازگشایی مدارس میزبان دانش آموزان برای اکران نیم بهای فیلم سینمایی «محمد رسول الله» می‌شود.
نمایش «محمد رسول الله» ویژه مدارس در فرهنگسرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ به منظور آشنایی دانش آموزان با معارف دینی، سیره پیامبر اسلام(ص) و در ایام بازگشایی مدارس، فرهنگسرای گلستان از ساعت ۹ صبح میزبان دانش آموزان و فرهنگیان برای اکران نیم‌بهای فیلم «محمد رسول الله» خواهد بود. بلیط این فیلم سینمایی برای مدارس به ازای هر نفر۳۵۰۰ تومان است. 
 
«محمد رسول الله» فیلمی در ژانر تاریخی به کارگردانی مجید مجیدی است که داستان زندگی کودکی پیامبر اسلام را روایت می‌کند. این فیلم در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۳ برای اولین بار اکران شد.

اکران سراسری محمد رسول‌الله از روز ۵ شهریور ۱۳۹۴ در ایران و همزمان با افتتاحیه جشنواره فیلم مونترال کانادا آغاز شد. فیلم از محاصره مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز می‌شود و به پیش از میلاد پیامبر اسلام باز می‌گردد. صحنه‌های درگذشت مادر پیامبر در روستای ابواء و صحنه‌های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر در روستای سعدیه هم از دیگر بخش‌های فیلم است. فیلم محمد رسول الله با اولین سفر پیامبر به شام و رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می‌رسد. 

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی در این امکان می‌توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند.
نظر شما