شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۶
کد خبر: ۸۳۴۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
بازدید رئیس سازمان فرهنگی هنری از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۷
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به همراه معاونان و مدیران کل ستادی این سازمان، صبح امروز از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۷ و منزل شهید لطفی‌مقدم بازدید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی صبح امروز چهاردهم مهر ماه به همراه جمعی از معاونان و مدیران کل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از خانه فرهنگ سلمان فارسی، خانه فرهنگ مشارکتی طبرستان، کتابخانه دکتر حسابی، سینما، مجموعه ورزشی و فرهنگسرای بهاران در منطقه ۱۷ بازدید کرد. 

رئیس سازمان فرهنگی هنری در این بازدید، از منزل شهید لطفی مقدم بازدید کرده و با خانواده این شهید دیدار کرد. صلاحی در این دیدار با اشاره به ۴ هزار شهید منطقه ۱۷ تهران گفت: این برای ما افتخار است که خداوند توفیق توفیق بدهد، خدمت خانواده شهدا برسیم. 

صلاحی: خدمت در مناطق جنوبی تهران، شیرین‌تر است

صلاحی با آرزوی شفای پدر بیمار شهید لطفی مقدم، گفت: وظیفه همه مردم ایران ‌است که به خانواده شهدا سر بزنند و به امور آنان رسبدگی کنند. 

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نشست پایانی این بازدید در فرهنگسرای بهاران در جمع مسئولان منطقه ۱۷ گفت: اینکه می‌گویند منطقه ۱۷ یا ۱۹ محروم است، عبارت درستی نیست. خداوند کسی را محروم نمی‌کند. محروم کسی است که نتواند به مردم خدمت کند. 

وی افزود: جای بزرگ و امکانات زیاد خوب است، اما کافی نیست. خدمت رسانی به مردم در مناطق جنوبی و با امکانات کم، شیرین‌تر است. باید اولویت ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خدمت رسانی به مناطق کم امکانات باشد. 

محمود صلاحی با اشاره به نمایشگاه صنایع دستی معلولان در خانه فرهنگ سلمان فارسی گفت: باید برای این هنرمندان مراسم تقدیر برگزار کرد، برایشان بازار فروش مهیا کرد و امکان ارائه محصولاتشان در تمام نقاط شهر تهران از جمله مناطق شمالی فراهم شود. 

رئیس سازمان فرهنگی هنری در ادامه ضمن تقدیر از زحمات مهدی تقی‌نژاد در حل مشکلات زیرساختی و فرهنگی مراکز منطقه ۱۷ اضافه کرد: باید به مناطق جنوبی شهر بیشتر رسیدگی شود. اگر هم مدیری در این مناطق تلاشی برای حل مشکلات دارد، حمایت شود. 

صلاحی با اشاره به فاجعه منا و بی‌کفایتی مسئولان سعودی در برگزاری مراسم حج گفت: بهترین و بالا‌ترین میزان خدمت به مردم در دنیا، در جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود. این خدمت در پایتخت کشور، در یکی از جنوبی‌ترین مناطق، بسیار لذت بخش‌تر است. 

صلاحی: خدمت در مناطق جنوبی تهران، شیرین‌تر است

وی در پایان گفت: پسندیده نیست که کلاس‌های قرآن به صورت پولی باشد. تمام کلاس‌های قرآن مراکز فرهنگی هنری شهر تهران رایگان شود و برای حاضرین در این کلاس‌ها جوایز و هدایا تدارک دیده شود تا تمام مردم به بهترین شکل، قرآن را بیاموزند. 

مهدی تقی‌نژاد رئیس فرهنگسرای بهاران و مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ نیز در این جلسه با اشاره به حضور هنرمندان برجسته کشور از جمله مصطفی رحماندوست و رسول نجفیان به صورت منظم در این فرهنگسرا گفت: مراکز منطقه ۱۷ سال گذشته از نظر مخاطب در وصعیت بهتری قرار گرفتند. البته که عمده مخاطبان این مراکز خانواده جانبازان، ایثارگران، آزادگان و شهدا هستند که تلاش همکاران ما خدمت رسانی بهتر به این عزیزان است.
مطالب مرتبط
نظر شما