جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۲
کد خبر: ۸۳۴۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
باشگاه فیلم «سینمای زندگی» یکشنبه ۲۶ مهر با شعار «سینما به ما چگونه رفتار کردن را می‌آموزد» به همت فرهنگسرای رسانه و با همکاری موسسه تصویر شهر افتتاح می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ محمدعلی حجازی دبیر باشگاه فیلم «سینمای زندگی» درباره اهداف و نحوه فعالیت باشگاه فیلم «سینمای زندگی» اظهار کرد: نشست‎های این باشگاه هر هفته به یک فیلم ایرانی یا خارجی در ارتباط با بحران‎های خانواده اختصاص دارد و فیلم‌ها با دو رویکرد زیبایی‌شناسی و روان‌شناختی توسط کار‌شناسان متخصص مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

حجازی افزود: باشگاه فیلم «سینمای زندگی» روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح در مجموعه فرهنگی هنری ایوان شمس میزبان علاقه‌مندان است و اولین نشست این باشگاه، یکشنبه ۲۶ مهر با نمایش فیلم «معجزه گر» به کارگردانی «آرتور پن» و با حضور محمد ناصری کار‌شناس فیلم و مرجان سلطانی‌پناه روان‌شناس، برگزار می‌‎شود.

«سینمای زندگی» در ایوان شمس افتتاح می‌شود

مدیر مجموعه فرهنگی هنری ایوان شمس یادآور شد: حضور در نشست‌های باشگاه فیلم، برای عموم آزاد و رایگان است اما به منظور بالا بردن سطح علمی این برنامه، محدودیت ظرفیت وجود دارد و به همین دلیل علاقمندان می‌بایست برای حضور در این رویداد با شماره تلفن  ۰۹۳۷۳۸۸۵۶۳۰ تماس گرفته و ثبت نام کنند. 

حجازی با بیان اینکه فیلم‌ها با توجه به تنوع مضامین و موضوعات، سبک، ژانر و سال تهیه انتخاب می‌شود، تصریح کرد: بحران‌های مرتبط میان والدین، طلاق و جدایی، مشکلات ارتباطی و درک متقابل والدین و فرزندان، اعتیاد در خانواده، تقابل نسل‌ها، چالش‌های مربوط به سنت و مدرنیسم در خانواده، اقتصاد خانواده، بنیان‌های اخلاقی، امید به زندگی، بحران‌ها و مشکلات دوران میانسالی و کهنسالی، از جمله موضوعاتی است که در این باشگاه فیلم به آن‌ها پرداخته خواهد شد. 

دبیر باشگاه فیلم «سینمای زندگی» گفت: در این سلسله نشست‌ها سعی می‌کنیم تا با نمایش فیلم‌های خاص با حضور روان‌شناسان در یک جمع گرم و صمیمی، مشکلات موجود در میان خانواده‌ها را بررسی کرده و درباره آن‌ها راهکارهایی را پیشنهاد بدهیم.
نظر شما