جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۸
کد خبر: ۸۳۵۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
آیین پایانی مسابقات جام «شهدای رسانه» سه شنبه ۲۱ مهر با برگزاری مسابقه رده بندی و فینال و اجرای مراسم «هم عهدی با شهدا» در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مسابقات جام «شهدای رسانه» شب گذشته ۱۸ مهر با برگزاری دو بازی در مرحله نیم نهایی دنبال شد و در این رقابت‎‌ها تیم‌های رسا و مرکز ارتباطات شهرداری تهران با پیروزی بر حریفانشان به مرحله فینال رسیدند. 

در این مرحله تیم شرق در برابر تیم رسا با نتیجه ۴ بر ۲ و تیم خبرگزاری ایرنا در برابر تیم مرکز ارتباطات شهرداری تهران با نتیجه ۶ بر یک بازی را واگذار کردند تا در بخش رده بندی مسابقات برای کسب مقام سوم با یکدیگر رقابت کنند. 

این مسابقات که به همت فرهنگسرای رسانه و با همکاری سازمان بسیج رسانه از ۵ مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور ۳۲ تیم از خبرگزاری‏‌ها، روزنامه‌ها و رسانه ملی آغاز شده، ۲۰ مهر با برگزاری بازی فینال و رده بندی به پایان می‌رسد. 

آیین پایانی مسابقات فوتسال جام «شهدای رسانه» سه شنبه ۲۰ مهر ساعت ۱۹:۳۰ با حضور مسئولان، مدیران و پیشکسوتان فوتبال، در سالن ورزشی فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
 
در این مراسم از خانواده شهید هادی باغبانی تجلیل خواهد شد و تیم‌های بر‌تر با پیوستن به طرح «هم عهدی با شهدا» یاد و خاطره شهدای رسانه را گرامی خواهند داشت. 

در پایان این مراسم به سه تیم بر‌تر، تیم اخلاق و آقای گل بازی‎‌ها، جوایز نفیسی اهدا می‌شود. 
نظر شما