جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۶
کد خبر: ۸۳۷۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
به همت کتابخانه مسجدالنبی اتفاق می‌افتد:
کتابخانه مسجد النبی که از مراکز مشارکتی مدیریت فرهنگی هنری منطقه۲۱ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است، در فصل پاییز اقدام به استقرار کتابخانه سیار در واحدهای مسکونی کردده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شیوه اجرای این برنامه به صورت استقرار یک کتابخانه بسیار کوچک در مجتمع‌های مسکونی به مدت یک ماه است. این برنامه به منظور فراهم ساختن شرایط و امکانات کافی برای مطالعه و تحقیق و بهره‌گیری از آن اجرا می‌گردد و ساکنان مجتمع‌های مسکونی که تمایل به استفاده از این طرح را دارند، لازم است با مراجعه به مراکز منطقه ۲۱ تقاضای خود را اعلام کنند.

عنوان و محتوای کتاب‌های امانت داده‌شده در این طرح، در راستای اهداف طرح تهیه و تحویل می‌شود. از مزایای این طرح می‌توان به ترویج فرهنگ کتابخوانی به صورت خانه به خانه، دسترسی آسان به کتاب و سهولت آن برای کسانی که توانایی بیرون رفتن از منزل را ندارند،گسترش فعالیت کتابخانه ها و خانه فرهنگ و ورود به مجتمع‌های مسکونی با انجام تبلیغات مناسب، شبکه‌ای کردن فعالیت‌های فرهنگی و هنری با ورود به مجتمع‌های مسکونی، ایجاد شعبه‌های کوچک کتابخانه در مجتمع‌های مسکونی اشاره کرد.

همچنین اجرای این طرح، مشقت و اتلاف وقت مخاطب برای مراجعه به کتابخانه برای دریافت و امانت کتاب و پرداخت حق عضویت را نخواهد داشت.

جهت اطلاعات تکمیلی به آدرس تهرانسر، بلوار لاله، خیابان شهید طالبی، کوچه بیست و هفتم، کتابخانه مسجد النبی مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۴۴۵۲۶۴۶۲ تماس بگیرند.

نظر شما