جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۹
کد خبر: ۸۴۰۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
فرهنگسرای مترو همزمان با سراسر کشور به چهارمین پویش مطالعاتی روشنا با محوریت کتاب «نامیرا» پیوست.
فرهنگسرای مترو به پویش مطالعاتی کتاب «نامیرا» پیوستبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کتاب «نامیرا» نوشته صادق کامیار که پیش از این به مبلغ ۱۷ هزار تومان در بازار کتاب عرضه می‌شد، در چاپ جدید خود با همیاری مولف، ناشر، مراکز پخش و کتابفروشان و با هدف ترویج فرهنگ مطالعهT در چاپ جدید با قیمت ۶ هزار تومان عرضه می‌شود. 

چهارمین پویش مطالعاتی روشنا با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین آحاد مردم از ابتدای مهرماه کار خود را آغاز کرده است. موسسات پخش فدک، پاتوق کتاب، کتاب فردا، شهید کاظمی و ترنج طرح پویش مطالعاتی «نامیرا» را همراهی می‌کنند. پیش از این کتاب‌های خط روشن، خط امام و ۲۰ جلد کتاب سبک زندگی در پویش‌های مطالعاتی روشنا به علاقه‌مندان معرفی شده است.
 
پرفروش‌ترین کتاب در هفته ابتدایی آبان ماه، به واقعه کربلا و قیام سید الشهدا اشاره دارد. در «نامیرا» با انسان‌های آزاده‌ای آشنا می‌شوید که تا لحظات آخر مقابل امام ایستاده‌اند اما در یک لحظه و با بصیرت به سپاه امام می‌پیوندند و کسانی هم هستند که خود، امام را به کوفه دعوت کرده‌اند ولی در مقابل امام صف آرایی می‌کنند. 
 
علاقه‌مندان برای دریافت کتاب می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت RUSHANA.IR به فروشگاه دائمی کتاب «کتابستان» واقع در ایستگاه مترو شهدا مراجعه کنند یا با شماره ۸۸۵۲۳۰۵۱ و ۸۸۷۵۳۷۵۸ تماس بگیرند. 

مطالب مرتبط
نظر شما