جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۸
کد خبر: ۸۴۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کتابخانه کوثر خانه فرهنگ آیه فردا یکشنبه ۲۴ آبان ماه با برگزاری برنامه دوستی با یک نویسنده میزبان مجید راستی نویسنده «ماجراهای علی کوچولو» می‌شود.
خالق «علی کوچولو» میهمان خانه فرهنگ آیه می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ خانه فرهنگ آیه با توجه به اهمیت و ضرورت ترغیب کودکان به مطالعه و کتابخوانی محفلی صمیمانه با عنوان «دوستی با یک نویسنده» را در دبستان دخترانه سیدالشهدا برگزار می‌کند. 
 
در این برنامه مجید راستی از نویسندگان پیشکسوت و خوشنام کودک و نوجوان، کودکان را با ادبیات این حوزه و برخی از داستان‌های خود آشنا می‌کند. 
 
مجید راستی، متولد ۱۳۳۵ دارای مدرک کار‌شناسی زبان انگلیسی و صاحب کتاب‌هایی چون «مجموعه قصه‌های بی‌بی و بابا» و «یک تکه آسمان به من بده» از نویسندگان باسابقه حوزه کودک و نوجوان به شمار می‌رود که فعالیت خود را مانند ده‌ها نویسنده و شاعر کودک از مجله کیهان بچه‌ها در دهه ۶۰ آغاز کرده است. 
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات از برنامه‌های خانه فرهنگ آیه می‌توانند به این مرکز واقع در شهرک اکباتان، فاز ۱، روبروی مخابرات مراجعه کنند یا با شماره ۴۴۶۵۶۴۹۵ تماس بگیرند.
نظر شما