پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۶
کد خبر: ۸۴۳۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
برنامه‌های هفته کتاب در منطقه ۵ تمدید شد
فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ به مناسبت بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با توجه به استقبال شهروندان با جابجایی محل برگزاری تا یک هفته دیگر تمدید شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیژن پورمند، رئیس فرهنگسرای فردوس درباره برنامه‌های هفته کتاب گفت: مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ همزمان با هفته کتاب برنامه‌های متعدد و متنوعی را با شعار «کتاب، یار همدل و هم زبان» برگزار کرد که خوشبختانه مورد استقبال از سوی شهروندان قرار گرفت. 
 
وی از تمدید برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی این منطقه تا روز سه شنبه سوم آذرماه خبر داد و تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های داستان کوتاه، توزیع محصولات و تولیدات فرهنگی سازمان، روی موج کتاب (رادیو کتاب)، هبه کتاب، نگاه گذر، مشاوره کتاب، بهداشت مطالعه و ثبت نام رایگان کتابخانه‌های منطقه ۵ در میدان صادقیه از جمله این برنامه‌ها است. 
  
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۵ با اشاره به اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی و نقش آن در توسعه فرهنگ عمومی افزود: برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی این منطقه در راستای برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با هدف جریان سازی فرهنگی، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و کمک به ارتقای سرانه مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود. 
  
علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این برنامه‌ها می‌توانند به میدان صادقیه، ابتدای بزرگراه اشرفی اصفهانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما