شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۱
کد خبر: ۸۴۳۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
نشست «فیلم و گپ» فرهنگسرای رسانه این هفته با نمایش فیلم «آبادانی‌ها» به کارگردانی كيانوش عياری برگزار می‌شود.
«آبادانی‌ها» کیانوش عیاری در فرهنگسرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فیلم سینمایی «آبادانی‌ها» به کارگردانی کیانوش عیاری سه‌شنبه ۳ آذر ساعت ۱۸ در نشست «فیلم و گپ» فرهنگسرای رسانه به نمایش گذاشته می‌شود.
 
فیلم «آبادانی‌ها» داستان یک مهاجر جنگی مقیم تهران است که اتومبیل‌اش به سرقت می‌رود. او همراه پسرش جستجویی ناامید کننده را برای یافتن تنها دارایی‌اش آغاز می‌کند. در این بین او با مردی آشنا می‌شود که به اقتضای حرفه‌اش می‌تواند وی را در ردیابی اتومبیل مسروقه کمک کند. طی این جستجو «برنا» پسر مرد نیز در پی یافتن عینک گمشده‌اش است. جستجوی همزمان پدر و پسر مسایلی را ایجاد می‌کند. 
  
سعید پورصمیمی، حسن رضایی، بهروز رضوی، سعید شیخ‌زاده، افسانه محمدی، باقر صحرارودی، بهمن پسندی، فاطمه طاهری، هدایت اله سبحانی، کاظم هژیرآزاد، گلچهره دانش، ساحره متین، رحمت یخچالیان و محسن خضری در این فیلم بازی می‌کنند.
  
این فیلم پس از نمایش باحضور سعید قطبی‌زاده نقد و بررسی می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند.
نظر شما