يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۱
کد خبر: ۸۴۴۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
بازگشت توحید معصومی به صحنه تئا‌تر پس از چهار سال
نمایش «طوفان» به کارگردانی توحید معصومی، نوشته حسین فدایی حسین از ۱۷ آذرماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود.
«طوفان» در بخش ویژه دومین سوگواره خمسهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایش طوفان نوشته حسین فدایی حسین و کارگردانی توحید معصومی اثر جدید «گروه تئا‌تر فراسو» هم زمان با حضور در بخش ویژه دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین­‌های مذهبی خمسه از ۱۷ آذر به مدت دو هفته در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود. 
 
این نمایش داستان مسلم پسر عقیل را روایت می‌کند که از طرف حسین بن علی(ع) عازم ماموریت کوفه است. در میانه‌­ راه گرفتار طوفان می‌شود. نشانه­‌ها او را به تردید وا می‌دارند. اکنون مسلم تنهاست و مردد. حوادث پیشِ­رو را به جان بخرد و پیش رود یا اینکه ... .
 
پویان درزی، مرتضی شاه‌کرم، احمد صمیمی، حامد نساج، الهه زحمتی، مهدی دربانی در این اثر نمایشی ایفای نقش کرده‌اند. 
 
نمایش طوفان اولین اجرای خود را روز سه‌شنبه ۱۷ آذرماه از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌کند و تا روز ۳۰ آذر ماه اجرای این نمایش در تماشاخانه مهر حوزه هنری ادامه می‌باید. 
 
برای تماشای این نمایش می‌توانید به خیابان انقلاب اسلامی، خیابان حافظ، تقاطع حافظ و سمیه، تماشاخانه مهر حوزه هنری مراجعه کنید.
 
دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین‌های مذهبی خمسه با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به دبیری علی اصغر خسروی از ۸ تا ۲۵ آذر ماه در تهران برپا می‌شود.
نظر شما