جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۵
کد خبر: ۸۴۶۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
مسئول کتابخانه فرهنگسرای خاوران از برگزاری سمینار «مادران کتابخوان» در سالن فرهنگ این مجموعه خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سمینار «مادران کتابخوان» با هدف توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی، ترویج کتابخوانی در میان خانواده‌ها روز یکشنبه ۲۲ آذر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن فرهنگ فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود. 

قلاوند مسئول کتابخانه فرهنگسرای خاوران گفت: مطالعه از‌‌ همان دوران کودکی جایگاه ویژه‌ای دارد و نقش خانواده مخصوصا مادران در شکل‌گیری این جایگاه دو چندان است، هر چقدر میزان آگاهی مادران در این زمینه بالا باشد، بالطبع تاثیر بیشتری دارد، بدین منظور کتابخانه خاوران در نظر دارد این سمینار را در راستای این هدف برگزار کند.
 
وی افزود: برای اینکه جامعه‌ای کتابخوان داشته باشیم باید فرهنگ مطالعه در میان همه افراد جامعه گسترش یابد و زنان خانه‌دار و مادران می‌توانند در این خصوص نقش مهمی داشته باشند. 

وی  در پایان گفت: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله برگزاری شکوفایی مهر دانش، یک صلوات یک کتاب، پیشگاه کتاب، کارگاه بازی با قصه، راه دانش، اهدای کتاب به مناطق محروم، تکریم کتاب، مسابقه شطرنج نابینایان، مبادله کتاب و... از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده برای گسترش فرهنگ مطالعه در این کتابخانه است.
 
فرهنگسرای خاوران در میدان خراسان، خیابان خاوران واقع شده است که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
نظر شما