يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۰
کد خبر: ۸۴۶۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
به دنبال استقبال از پویش مردمی عشاق الحسین(ع)
دریافت آثار مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی ام» که به همت فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود، با توجه به استقبال شرکت کنندگان تا ۲۶ آذر ماه تمدید شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرصت ارسال آثار به این پویش مردمی در حالی تمدید می شود که دنبال کنندگان (فالوئر) صفحه این پویش در آستانه رسیدن به ۴۰ هزار نفر بوده و تا کنون بیش ۴۵۰ عکس در این صفحه بارگذاری شده است.

این تصاویر از میان بیش از یک هزار اثر ارسالی انتخاب شده اند. شرکت کنندگان در این مسابقه تا ۳۰ آذر مهلت دارند که در معرض نظرات مخاطبان باشند و در مرحله بعد ۱۲ اثری که بیشترین لایک مردمی را کسب کرده اند به مرحله دوم این مسابقه راه پیدا کنند.

تا کنون چهره هایی مانند فریبا نادری(بازیگر)، هادی مقدم دوست(نویسنده و کارگردان)، حسین طاهری(مداح اهل بیت)، ارسلان قاسمی(بازیگر) و امیدمهدی نژاد(شاعر،روزنامه نگار و طنزپرداز) به این پویش مردمی پیوسته اند.

برخی  از تصاویر شرکت کنندگان در این پویش مردمی بیش از ۷ هزار بار لایک شده و شرکت کنندگان از حدود ۸۰ شهر ایران و عراق برای این مسابقه عکس ارسال کرده اند که بیشترین آمار مربوط به شهرهای تهران، قم و اهواز است.

علاقمندان تا پایان روز پنجشنبه ۲۶ آذر فرصت دارند آثار خود را به  نشانی https://telegram.me/arbaeen_selfi ارسال کنند.

مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی ام» که در قالب پویش مردمی «عشاق الحسین» برگزار می شود، زائران اربعین حسینی می توانند با میزبان عراقی یا دوستان غیرایرانی خود عکس سلفی بگیرند تا گوشه هایی از تجمع عظیم اربعین حسینی به ثبت برسد.

برگزیدگان این مسابقه از طریق رای هیات داوران و نظرات مخاطبان در شبکه مجازی اینستاگرام انتخاب می شوند. ۷ نفر از ۱۰ برنده این مسابقه با آراء داوران و سه نفر بر اساس نظر کاربران شبکه اینستاگرام در صفحه imam.hussain.lovers برگزیده می شوند. هر شرکت کننده می تواند با ارسال حداکثر سه عکس در این مسابقه شرکت کند. لازم به ذکر است تصاویر بی کیفیت و تکراری در صفحه منتشر نمی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به کانال این پویش به نشانی @arbaeen_selfi_channel بپیوندید.
مطالب مرتبط
نظر شما