جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۱
کد خبر: ۸۴۷۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
مهلت ارسال اثر برای مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» به پایان رسید و رقابت میان شرکت‌کنندگان برای کسب جوایز بخش از نگاه کاربران آغاز شد.
مسابقه عکس سلفی من و دوست اربعینی‌ام به مرحله پایانی رسیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به مسابقه عکس من و دوست اربعینی‌ام، در شامگاه پنچشنبه ۲۶ آذر، رقابت میان شرکت کنندگان برای کسب بیشترین پسند(لایک) آغاز شد. 
 
شرکت‌کنندگان تا ۳۰ آذر مهلت دارند که با روش‌های مختلف مرسوم در شبکه مجازی اینستاگرام، خود را در میان ۱۲ عکس بر‌تر از نگاه مخاطبان صفحه imam.hussain.lovers قرار دهند. مرحله دوم رقابت بعد از مشخص شدن این تصاویر از ابتدای دی ماه آغاز می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای اطلاع آنلاین از اخبار این مسابقه می‌توانند به کانال پویش مردمی عشاق الحسین به نشانی arbaeen_selfi_channel@ مراجعه کنند و در جریان آ خرین اخبار این مسابقه قرار بگیرند. 
  
مسابقه عکس من و دوست اربعینی‌ام که در قالب پویش مردمی «عشاق الحسین (ع)» برگزار شده است از تمامی شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم اربعین می‌خواست تا با میزبانان عراقی یا همسفران غیرایرانی خود عکس سلفی بگیرند و برای این مسابقه ارسال کنند. 
 
سه نفر از ۱۰ برگزیده این مسابقه بر اساس نظرات مخاطبان شبکه اینستاگرام انتخاب می‌شوند. ۷ نفر از ۱۰ برنده این مسابقه با آرای داوران و سه نفر بر اساس نظر کاربران شبکه اینستاگرام در صفحه imam.hussain.lovers برگزیده می‌شوند. 
  
صفحه عشاق الحسین در شبکه مجازی اینستاگرام تا کنون بیش از ۴۰ هزار نفر دنبال کننده (فالور) دارد و چهره‌هایی مانند فریبا نادری (بازیگر)، هادی مقدم دوست (نویسنده و کارگردان)، حسین طاهری (مداح اهل بیت)، ارسلان قاسمی (بازیگر) و امیدمهدی‌نژاد (شاعر، روزنامه نگار و طنز‌پرداز) تا کنون به این پویش مردمی پیوسته‌اند. 
 
برخی تصاویر شرکت کنندگان در این پویش بیش از ۷ هزار بار لایک شده و از حدود ۸۰ شهر کشور برای این مسابقه اثر ارسال شده است.
نظر شما