جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۵
کد خبر: ۸۴۷۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
فیلم سینمایی «ناهید» ساخته آیدا پناهنده، با حضور کارگردان، نویسنده و منتقد روز چهارشنبه دوم دی ماه به همت فرهنگسرای اخلاق در پردیس سینمایی شکوفه نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.
نقد و نمایش «ناهید» در پردیس سینمایی شکوفهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فیلم سینمایی «ناهید» که تاکنون در جشنواره‌های مختلفی حضورداشته و جایزه بخش «آینده نوین» فیلم کن را کسب کرده و نخستین ساخته  آیدا پناهنده در مقام کارگردانی است به همت فرهنگسرای اخلاق نقد و بررسی می‌شود.
 
«ناهید» که نام قهرمان زن فیلم است با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند؛ سرپرستی فرزندش را به تنهایی بر عهده دارد چرا که به دلیل اعتیاد از همسرش جدا شده؛ اما نمی‌تواند با مرد مورد علاقه‌اش ازدواج کند چراکه در آن صورت، سرپرستی فرزند خود را از دست می‌دهد.
  
نشست نقد و بررسی این فیلم ساعت ۱۶:۳۰ چهارشنبه دوم دی ماه در پردیس سینمایی شکوفه با حضور آیدا پناهنده کارگردان، ارسلان امیری نویسنده و عباس کریمی کار‌شناس مجری و منتقد در پردیس سینمایی شکوفه برگزار می‌شود. 
  
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌ توانند به پردیس سینمایی شکوفه واقع در ضلع جنوب غربی میدان شهدا مراجعه کنند.
 
با توجه به ظرفیت محدود سالن لازم است پیش از مراجعه برای ثبت‌نام و شرکت در نشست با شماره تلفن ۳۳۳۵۵۰۳۶ فرهنگسرای اخلاق تماس بگیرید.
نظر شما