شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۸
کد خبر: ۸۴۸۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
در آیین اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی رونمایی می‌شود؛
آلبوم «پیامبر مهربانی» شامل ۳۸ قطعه از هنرمندان عرصه موسیقی جهان اسلام در فرهنگسرای بهمن رونمایی می‌شود.
۳۸ قطعه موسیقیایی برای پیامبر مهربانیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ آلبوم موسیقی «پیامبر مهربانی» با آثاری از هنرمندان چهار کشور جهان و در قالب ۳۸ قطعه و ۴ لوح فشرده در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی «پیامبر مهربانی» رونمایی می‌شود. 
  
عاشیق سلجوق شهبازی، عاشیق احد ملکی علیشاه و عاشیق قدرت الله میرزاپور از استان آذربایجان شرقی، خلیفه غوثی و شمس‌الدین احمدی از استان کردستان، رحیم منصوری از استان ایلام، حسین تجلی از استان خوزستان، سید مجتبی حسینی و قلیچ انوری از استان گلستان، فیض محمد ریگی، حبیب قادر آتشگر، گروه پیرپتر و شیرمحمد اسپندار از استان سیستان و بلوچستان و حاج قربان و علیرضا سلیمانی، غلامحسین غفاری، غلام رسول صوفی و اسفندیار تخم کار از استان خراسان رضوی؛ هنرمندان ایرانی هستند که در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته‌اند.
   
نصرت فاتح علی خان و برادران صبری از کشور پاکستان، انور حسین از کشور هندوستان و عبدالله سِزِکلی از کشور ترکیه هنرمندان بین‌المللی هستند که آثار خود را در این آلبوم ارائه کرده‌اند.  
   
مراسم رونمایی از آلبوم «پیامبر مهربانی» در آیین اختتامیه جشنواره «پیامبر مهربانی» در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود. 
   
نخستین جشنواره بین‌المللی موسیقی «پیامبر مهربانی» همزمان با هفته وحدت به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.
  
علاقه‌مندان برای حضور در آیین اختتامیه این جشنواره می‌توانند ساعت ۱۸ روز دوشنبه هفتم دی ماه به انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی مراجعه کنند.
نظر شما