جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۳
کد خبر: ۸۴۹۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
در کتابخانه قائم (عج) برگزار می‌شود
عصرانه ادبی عنوان سلسله نشست‌های ادبی است که با محوریت باب دوم کتاب گلستان سعدی، تفسیر حکایات و ابیات آن کتاب در کتابخانه قائم (عج) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نشست‌ها به همت کانون ادبی کتابخانه قائم (عج) و با هدف ایجاد زمینه‌های لازم برای رشد و باروری استعدادهای مخاطبان علاقه‌مند به ادبیات فارسی برگزار و طی آن ضمن قرائت صحیح و ادبی باب دوم کتاب گلستان سعدی، مضامین اخلاقی و انسانی داستان‌های این کتاب (در مذمت پادشاهان و سلاطین) نقد و بررسی قرار می‌شود.   
در این نشست‌ها با حضور زینب مرادی دانشجوی کار‌شناسی ارشد ادبیات داستان‌های کتاب گلستان روخوانی و شرح و تفسیر می‌شود، مخاطبان برنامه پس از شنیدن صحبت‌های کار‌شناس برنامه نظرات و پیشنهادات خود را بیان و در پایان هر جلسه اعضای کانون اشعار جدید خود را نیز قرائت می‌کنند. 
 
تازه‌ترین نشست «عصرانه ادبی» روز پنج‌شنبه دهم دی ماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به نشانی شهرک ولیعصر (عج)، ابتدای خیابان حیدری شمالی، جنب مجتمع قضایی یافت آباد، داخل پارک قائم (عج) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۱۷۷۶۶ تماس بگیرند.
نظر شما