جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۶
کد خبر: ۸۵۰۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
با حضور استادان شاخص خوشنویسی در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار شد:
نهمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی خوشنویسی با حضور استادان غلامحسین امیرخانی، امیر احمد فلسفی و محمدعلی سبزه‌کار صبح روز پنج‌شنبه با موضوع نگاهی به کتابت نویسی نستعلیق در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله نشست‌های تخصصی خوشنویسی از ابتدای نیمه دوم سال جاری با همکاری معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و انجمن خوشنویسان ایران آغاز به کار کرده است. 
 
این سلسله نشست‌ها پنجشنبه‌های هرهفته به جز پنجشنبه‌های آخر هر ماه برگزار شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت. 
  
در این جلسات موضوعاتی از قبیل نستعلیق، نقاشی خط، خط شکسته، آداب قطعه نویسی و تقسیمات طلایی در خط نستعلیق با حضور استادانی چون جواد بختیاری، امیراحمد فلسفی، غلامحسین امیرخانی، یدالله کابلی برگزار شده است.
 
در نهمین نشست تخصصی خوشنویسی غلامحسین امیرخانی، امیراحمدفلسفی و محمدعلی سبزه کار به موضوع کتابت نویسی نستعلیق پرداختند و توضیحاتی در این باره ارائه کردند. 
 
قرار است فیلم‌ این نشست‌ها به صورت یک محصول تجمیع شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. 
 
علاقه‌مندان برای حضور در این سلسله نشست‌ها می‌توانند پنجشنبه هرهفته ساعت ۱۰ تا ۱۲ به به موزه‌ هنرهای دینی امام علی(ع) واقع در خیابان ولی‌عصر، بالا‌تر از میرداماد، روبه‌روی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره‌ ۳۵ مراجعه کنند.

نظر شما