جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۷
کد خبر: ۸۵۲۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
در نشست معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
در نشست معاونان و مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از پوستر نخستین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای، تهران کاپ رونمایی شد.
پوستر نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای رونمایی شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست معاونان، مدیران کل، مدیران صف و ستاد، روسای فرهنگسراها و مدیران عامل موسسات تابعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران عصر دوشنبه ۲۸ دی در سالن کنفرانس این سازمان برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست محمود صلاحی رئیس هیئت مدیره و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به برگزاری برنامه‌های شاخص این سازمان در طول سال گذشته، بر لزوم تقویت و گسترش این برنامه‌ها برای اجرا در سال آینده تاکید کرد.
 
صلاحی اضافه کرد: باید از برنامه به بودجه برسیم و بتوانیم متناسب با بودجه سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۵ برنامه‌های مهم و شاخصی که در مناسبت‌های مختلف برگزار شده است را در سال‌های آتی ادامه دهیم.
 
در پایان این نشست، از پوستر نخستین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای با نام تهران کاپ، رونمایی شد. این جشنواره به همت معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری و فرهنگسراهای فناوری اطلاعات و رسانه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. 

پوستر نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای رونمایی شد
 
بازی‌های PES16 و FIFA16 با محوریت فوتبال به همراه بازی‌های گلدن کاپ و ارتش‌های فرازمینی، از بازی‌های رایانه‌های داخلی که سال گذشته رونمایی شدند و مورد توجه جوانان قرار گرفتند، بازی‌های این دوره از مسابقات هستند که شرکت‌کنندگان در هر رشته، از دهم تا بیستم بهمن‌ماه به میزبانی سازمان فرهنگی هنری به رقابت می‌پردازند.
 
ثبت نام این مسابقات از پنج‌شنبه یکم بهمن ماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به فرهنگسرای فناوری اطلاعات یا رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی Fhnews.ir ثبت نام کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما