جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۹
کد خبر: ۸۵۲۵۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
کارگاه قصه و خلاقیت در کتابخانه پندار
«قصه‌های رنگی رنگی» عنوان ویژه برنامه کارگاهی است که با هدف پرورش خلاقیت کودکان با حضور پری رضوی نویسنده کتاب‌های کودک در کتابخانه پندار برگزار می‌شود.
پری رضوی قصه‌های رنگی رنگی می‌گویدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این برنامه که پری رضوی قصه‌هایی از کتاب قرمزی و سه قسمت مساوی برای بچه‌ها تعریف می‌کند و از بچه‌ها می‌خواهد کاردستی کلاژ از مطالب شنیده شده تهیه کنند. قصه‌گو در حین تعریف از کودکان می‌خواهد که ادامه قصه را خودشان تعریف کنند و نوعی خلاقیت در قصه‌گویی داشته باشند. 
 
پری رضوی نویسنده کتاب‌های گرگ‌های خطی، ماه یام و... در این کارگاه علاوه بر آشناسازی کودکان با قصه و قصه‌گویی، تکنیک‌هایی برای رشد خلاقیت ذهن کودکان به کار می‌برد. 
 
این برنامه از سوی کتابخانه پندار و با مشارکت مهدکودک مسجد جهارده معصوم(ع) و اداره فرهنگی اجتماعی ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۲۲، روز چهارشنبه ۳۰ دی ماه جاری ساعت ۱۰ صبح در مهدکودک مسجد چهارده معصوم (ع) به نشانی شهرک راه آهن، انتهای بلوار امیرکبیر، پشت دبیرستان دخترانه هداوند برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۴۴۷۹۹۰۹۱تماس بگیرند.
نظر شما