چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۰
کد خبر: ۸۵۳۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
خانه فرهنگ باصفا سه‌شنبه ۶ بهمن‌ماه تور گردشگری «چرخ و فلک» را به مقصد موزه طبیعت و حیات‌وحش دارآباد برگزار می‌کند.
موزه حیات‌وحش دارآباد میزبان تورهای گردشگری «چرخ و فلک»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تور گردشگری چرخ و فلک با هدف توسعه گردشگری داخلی و آشنایی کودکان و نوجوانان با جاذبه‌های طبیعی پایتخت و گونه‌های حیات‌وحش از سوی خانه فرهنگ باصفا برگزار می‌شود. 
 
موزه طبیعت و حیات‌وحش دارآباد واقع در میدان نیاورن با مساحتی حدود ۱۲ هزار متر مربع شامل سالن‌های «آسیا، اروپا و آمریکای شمالی»، «شمال ایران»، «مرکز و جنوب ایران»، «آفریقا»، «آبزیان و خزندگان»، «زمین‌شناسی»، «حشرات» و «گیاه‌شناسی» می‌شود. 
 
همچنین در بخش زمین‌شناسی این موزه سنگ‌ها و کانی‌ها، رد پای دایناسور، فسیل‌شناسی، گونه‌های زمین‌شناسی و ژئوتوریسم قابل نمایش است. 
 
کارگاه تاکسیدرمی از دیگر بخش‌های این موزه است که بازدیدکنندگان در این بخش با چگونگی فن حفظ و نگهداری موجودات به صورت غیر زنده آشنا می‌شوند؛ این کارگاه شامل قسمت‌های مختلف تاکسیدرمی پرندگان، پستانداران، خزندگان، آبزیان و اتاله حشرات است. 
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات از برنامه‌های خانه فرهنگ باصفا می‌توانند به نشانی بلوار آیت‌ا... کاشانی، خیابان وفا آذر شمالی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۴۴۰۹۸۷۴۸ تماس بگیرند.
نظر شما