جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۸
کد خبر: ۸۵۳۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
باب سوم کتاب گلستان سعدی روخوانی و تحلیل می‌شود:
کتابخانه قائم در ادامه نشست‌های ادبی هفتگی خود، عصر پنجشنبه هشتم دی یکی از باب‌های کتاب ارزشمند گلستان سعدی را مورد مطالعه، روخوانی، تحلیل و تفسیر قرار می‌دهد.
عصرانه ادبی با سعدی در کتابخانه قائمبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست‌های ادبی کتابخانه قائم به منظور آشنایی علاقمندان به عرصه شعر و ادب به ویژه شاعران و نویسندگان آماتور جوان با مفاخرادب پارسی، به صورت هفتگی برگزار می‌شود و اعضای کانون ادبی نیز تازه‌ترین سروده‌های خود را قرائت می‌کنند. 

در این نشست باب سوم کتاب گلستان سعدی، با موضوع ((فضیلت قناعت)) توسط کار‌شناس برنامه موردتحلیل و روخوانی می‌گردد و هریک از مخاطبان پس از تفسیر شعر «به نان خشک قناعت کنیم و جامه دلق / که بارمحنت خود به که بارمنت خلق» نظرات خود را در فضای گفتگو در خصوص آن بیان خواهند نمود. 

زینب مرادی دارای مدرک کار‌شناسی ادبیات فارسی به عنوان کار‌شناس ادبی، این نشست‌ها را اجرا می‌کند. نشست ادبی «عصرانه ادبی» روز پنج شنبه هشتم بهمن از ساعت ۱۵ الی ۱۷ به نشانی شهرک ولیعصر (عج) -ابتدای خیابان حیدری شمالی. جنب مجتمع قضایی یافت آبادداخل پارک قائم (عج) برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۱۱۷۶۶ تماس بگیرند.
نظر شما