جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۰
کد خبر: ۸۵۳۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کارگاه آموزش نویسندگی «کاغذ سفید» شنبه ۱۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۶ در کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
کارگاه آموزش نویسندگی «کاغذ سفید» در کتابخانه فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این کارگاه آموزشی آئین نگارش و فنون نویسندگی توسط مهدی طهوری، نویسنده کودک و نوجوان آموزش داده می‌شود. 
 
کارگاه آموزشی کاغذ سفید یکی از برنامه‌های ادبی فصل زمستان کتابخانه فردوس است که با هدف استعدادیابی و ایجاد بستری مناسب برای تفکر و پرورش خلاقیت برگزار می‌شود. 
 
در نشست‌های پیشین موضوعاتی همچون ویژگی‌های داستان کودک و نوجوان، اهمیت شروع داستان، شخصیت‌پردازی در نویسندگی، شخصیت قهرمانان در داستان، تضاد‌ها، شگفت‌زدگی در داستان و... مورد بررسی قرار گرفته است. 
 
مهدی طهوری سال ۱۳۵۴ در همدان متولد شد و کار حرفه‌ای‌اش را در حوزه نویسندگی از سال ۱۳۷۸ با چاپ کتاب «کشف‌الغطاء» آغاز کرد. از جمله آثار او می‌توان به «افسانه اوجی»، «سلحشوران داغستان»، «محمد مصدق(زندگینامه)» و «مشارکت» اشاره کرد.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه‌های نویسندگی می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما