جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۴
کد خبر: ۸۵۳۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کارگردان فیلم «باغ بهشت»:
کارگردان فیلم «باغ بهشت» در ویژه برنامه کودکان کار که در کانون فرهنگی تربیتی سلمان فارسی برگزار شد بیان کرد: امیدوارم زمانی فرا برسد که همه مردم ایران دست به دست هم دهند و نگذارند کودک کاری باقی بماند. چرا که این کودکان به حمایت همه ما نیاز دارند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ عصر دیروز هفتم بهمن ماه در برنامه ای با عنوان «زندگی هست مهربانی هم هست» از کودکان کار با اهدای شال و کلاه تجلیل شد.

این شال و کلاه ها توسط مادران این منطقه بافته شده بود و دیروز در مراسمی با حضور مدیر کانون سلمان و مدیران مراکز فرهنگی هنری منطقه 10 در اختیار کودکان کار قرار گرفت.
در بخش نخست این مراسم فیلمی در ارتباط با این کودکان و خوشی ها و ناخوشی هاشان با عنوان «باغ بهشت» به نمایش در آمد و از مرتضی محمدیان کارگردان، شهره قمر و هادی دیباجی بازیگر و پیمان حق پرست مدیر فیلم برداری فیلم هم تقدیر شد.
 
محمدیان، کارگردان فیلم که از روزنامه‌نگاری به ساخت فیلم روی آورده با اشاره به مراحل ساخت باغ بهشت گفت: آنچه در این فیلم اهمیت دارد، موضوع و حرف فیلم است نه تکنیک و فوت فن ساخت آن.  
این فیلم با یک اتفاق شروع شد. من هم چون بسیاری کودکان کار را دیدم و از دیدن سختی های آنها به درد آمدم و برآن شدم تا یک مستند داستانی درباره زندگی شان بسازم.
 
وی همچنین اظهار امیدواری کرد که روزی فرا برسد که همه ما دست به دست هم دهیم و نگذاریم کودکی باقی بماند که از سراجبار و برای گذراندن زندگی خود و خانواده اش کار کند.
 
محمدیان همچنین از بچه هایی که در این فیلم، نقش کودکان کار را بازی کرده بودند و خانواده هاشان تشکر کرد.
 
شهره قمر، بازیگر فیلم «باغ بهشت» هم از دیگر کسانی بود که در این مراسم سخن گفت و از مسئولان فرهنگی خواست تا از تهیه و تولید این گونه فیلم ها که به معظلات اجتماعی می پردازد حمایت کنند.
 
هادی دیباجی از دیگر بازیگران فیلم هم گفت: اگر مردم را به حال خود بگذاریم دنیا به باغ بهشت تبدیل می شود.
 
در این مراسم محراب ارجمند به اجرای یک قطعه موسیقی پاپ کلاسیک با عنوان بانو پرداخت.
 
در ویژه برنامه «زندگی هست مهربانی هم هست» علاوه بر کودکان کار از بچه هایی که در فیلم باغ بهشت در نقش این کودکان ایفای نقش کرده بودند هم با اهدای شال و کلاه تقدیر شد.

این مراسم عصر دیروز در کانون فرهنگی تربیتی سلمان فارسی با حضور مدیران مراکز فرهنگی هنری این منطقه، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه و برخی از هنرمندان صدا و سیما همچون حشمت آرمیده و عوامل فیلم باغ بهشت کودکان، کار و مادرانی که برای آنها شال و کلاه بافته بودند برگزار شد.

نظر شما