جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۲
کد خبر: ۸۵۴۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
معرفی یکی از بازی‌های مسابقات بازی‌های رایانه‌ای؛
بازی «ارتش‌های فرازمینی» عنوان یکی از بازی‌های رایانه‌ای است که در نخستین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای با عنوان «تهران کاپ» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مخاطبان بسیاری را جذب کرده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یکی از بازی‌های جالبی که در نخستین مسابقات بازی‌های رایانه‌ای با عنوان «تهران کاپ» برگزار می‌شود، عنوانی است با نام «ارتش‌های فرازمینی» که توسط استودیوی راسپینا ساخته شده است. این بازی به قدری خوب و هیجان‌انگیز است که توانسته مخاطبان بسیاری را جذب خود کند.

آریا اسرافیلیان مدیر شرکت پردیس هنر راستینا درباره این بازی گفت: «ارتش‌های فرازمینی» پروژه‌ای بود که سه سال روی آن کار شد. این بازی روایتی از جنگ‌های آینده است که روی زمین اتفاق می افتند و زمین را به سمت نابودی می‌کشانند که دیگر جایی برای زندگی روی آن نیست. آن‌هایی که توانسته‌اند، خودشان را به سیاره‌های دیگری منتقل کرده‌اند و کشوری مانند ایران هم توانسته این کار را انجام دهد. کسانی هم که نمی‌توانند این کار را انجام دهند، محکوم به ماندن روی زمین می‌شوند و به سمت نابودی می‌روند.

«ارتش‌های فرازمینی» روایتی از آینده ایران

وی درباره این بازی ادامه داد: سبک بازی به صورت تیراندازی اول شخص است و فضای پروژه برای آینده در نظر گرفته شده است. در واقع این پروژه جزو معدود پروژه‌هایی است که در آن آینده‌ای از ایران را به تصویر کشیدیم و تلاش کردیم فضایی متفاوت ایجاد کنیم. کیفیت بالا و جلوه بصری خوب در یک بازی باعث جلب مخاطب می‌شود که این بازی از این نظر هم توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جلب کند.
  
اسرافیلیان با اشاره به اینکه این بازی هم بخش تک نفره دارد و چند نفره و مخاطبان آن ۱۵ سال به بالا هستند، درباره حضور بازی در مسابقات تهران کاپ» گفت: این مسابقات اولین دوره مسابقاتی است که به این نحو اجرا می‌شود و واقعاً رویکرد خوبی است که امسال از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شاهد هستیم.
 
نخستین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای باعنوان «تهران کاپ»  از دوازدهم تا بیستم بهمن ماه با هدف ایجاد محیط با نشاط و تشویق جوانان و نوجوانان به بازی‌ها و تفریحات سالم؛ حمایت از تولیدکنندگان و بازی‌سازان داخلی، معرفی الگوهای مناسب در پرکردن اوقات فراغت و تلاش برای فرهنگسازی در استفاده مناسب از فناوری‌های نوین، در فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان گل بنی، میدان قبا برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرند.
نظر شما