چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۲
کد خبر: ۸۵۴۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
اعلام برنامه‌های فرهنگسرای معرفت در دهه فجر
ویژه‌برنامه فرهنگسرای معرفت به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شد.
نونهالان به خیابان انقلاب اسلامی می‌روندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ محمدصادق دهنادی رییس فرهنگسرای معرفت عناوین برنامه‌های این فرهنگسرا در دهه فجر را تشریح کرد.
 
به گفته‌ وی برنامه «خیابان انقلاب اسلامی» ویژه کودک و نوجوان و «زنگ انقلاب» ویژه نونهالان پیش دبستان،  نمایشگاه «کودک انقلابی» و «جشنواره غذایی»، «مشاوره حقوقی و قضایی»، بزرگداشت «شهید مدافع حرم میثم نظری» و اجرای برنامه فرهنگی ادبی «خ مثل خنده» از جمله برنامه‌های متنوع این فرهنگسرا در سی و هفتمین بهار انقلاب است.  
 
وی در تشریح برنامه «خیابان انقلاب» گفت: در این برنامه سعی داریم دانش آموزان را با اجرای برنامه‌های هنری، نمایش و هم‌چنین سخنرانی، بازی و مسابقه با ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و فلسفه وجودی این نهضت آشنا کنیم.
 
دهنادی با بیان این که با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان، مشاوره قضایی رایگان برای مردم برگزار خواهد شد، افزود: سعی داریم با توجه به نیاز خانواده‌ها به نشاط و شادی با اجرای جشنواره غذا و عصر طنز در چهاردهم بهمن میهمانان طنز پردازان شناخته شده باشیم.
  
رییس فرهنگسرای معرفت در پایان با دعوت از شهروندان برای استفاده از برنامه‌های دهه فجر این فرهنگسرا گفت: سعی داریم نمایشگاه‌های مناسبتی در این روزهای مبارک قسمتی از فعالیت‌های انجام شده در این راستا را به نمایش بگذاریم.
  
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرای معرفت واقع در میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و یا با تلفن ۴۴۳۱۹۳۰۴ تماس بگیرند.
نظر شما