جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۷
کد خبر: ۸۵۵۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
فرهنگسرای تهران و دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار می‌کنند
به‌پاس نیم‌قرن مبارزه و خدمت انقلابی، از دکتر اسدلله بادامچیان در همایش «تا اوج افتخار، آیین تجلیل از فجرآفرینان انقلاب» تقدیر می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این همایش هم‌چنین ضمن رونمایی از کتاب «نسیم بیداری»، از نویسنده این اثر تقدیر می‌شود.
   
در این همایش که با هدف معرفی و گرامیداشت فجرآفرینان انقلاب برگزار می‌شود اسدلله بادامچیان از خاطرات سال‌های مبارزه و زندان در دوران ستم‌شاهی سخن خواهد گفت و به تبیین ریشه‌ها و اهداف انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.
 
هم‌چنین در آیین تجلیل از فجر آفرینان انقلاب از اسدلله بادامچیان به پاس نیم قرن خدمت انقلابی و رضا تقی‌آبادی به خاطر تألیف کتاب «نسیم بیداری» با حضور سردار لطفعلی بختیاری فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین و سردار مرتضی طلایی، تجلیل خواهد شد.
 
کتاب «نسیم بیداری» درباره تفکرات انقلابی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و هم‌چنین تحولات انقلاب اسلامی بعد از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ است.
 
در این برنامه هم‌چنین گروه سرود علوم انتظامی به اجرای سرودهای حماسی می‌پردازند و اسماعیل حاجی نقاش پیش‌کسوت انقلاب و دفاع مقدس به‌صورت زنده تصویری از حماسه بزرگ انقلاب اسلامی را ترسیم خواهد کرد.

همایش «تا اوج افتخار؛ آیین تجلیل از فجرآفرینان انقلاب» با همکاری فرهنگسرای تهران و دانشگاه علوم انتظامی امین و با حضور جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی و مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، روز  شنبه ۱۷ بهمن از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ در دانشگاه علوم انتظامی امین به نشانی بزرگراه همت غرب، بعد از آزادگان جنوب برگزار می‌شود.
نظر شما