جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۹
کد خبر: ۸۵۵۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
نخستین مسابقات بازی‌های رایانه‌ای تهران کاپ با بیش از ۸ هزار شرکت‌کننده و انجام ۲۲ هزار مسابقه آنلاین ۱۹ بهمن به مرحله نهایی خواهد رسید.
مسابقات بازی‌های رایانه‌ای تهران کاپ در آستانه فینالبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای تهران کاپ در دو بخش فوتبالی و دو بخش بازی‌های داخلی از دوازدهم بهمن در فرهنگسرای رسانه آغاز شده و نوزدهم بهمن به پایان می‌رسد.
 
این مسابقات که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزارس است، شاهد رقابت حضوری ۵۲۱ تن در دو بازی PES2016 و Fifa2016  بود که مراحل حذفی مسابقات روزهای پنج‌شنبه پانزدهم و شنبه هفدهم بهمن برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها، حسن پاجانی و فرشاد شاهسون به فینال رشته PES2016 نسخه کامپیوتر راه پیدا کردند. دور حذفی و پایانی رشته Fifa2016 نسخه کامپیوتر هم یکشنبه هجدهم بهمن به پایان می‌رسد تا فینالیست‌های این رشته هم مشخص شوند.
 
هفتاد شرکت‌کننده بخش PS4 بازی PES2016 هم در حال رقابت هستند تا به همراه فینالیست‌های Fifa2016 در بخش PS4 روز دوشنبه نوزدهم بهمن قهرمانان هر رشته را مشخص کنند. ۳۲ شرکت‌کننده راه‌یافته به دور نهایی بازی ارتش‌های فرازمینی هم روز جمعه بازی کردند و راه‌یافتگان به فینال، روز یکشنبه مشخص خواهند شد.
 
بازی آنلاین گلدن کاپ، دیگر بازی رایانه‌ای داخلی هم که با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده بود و ۷۹۴۵ ثبت نامی نهایی داشت، همچنان در حال برگزاری است و طی آن تا ظهر یکشنبه هفدهم بهمن بیش از ۲۲ هزار مسابقه برگزار شده است. بخش پایانی این مسابقات هم همزمان با برگزاری فینال مسابقات فوتبال، ظهر دوشنبه برگزار خواهد شد.

مسابقات بازی‌های رایانه‌ای تهران کاپ در آستانه فینال

دور پایانی مسابقات بازی‌های رایانه‌ای تهران کاپ برای تعیین قهرمانان هر رشته، ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ بهمن در سالن اصلی فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود و نفرات برتر هر رشته تا ساعت ۱۷ مشخص خواهند شد. آیین اختتامیه این مسابقات نیز ساعت ۱۸:۳۰ با حضور مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط
نظر شما